O podjetju O reviji Kontakt Napotki za pripravo prispevkov English
  Arhiv člankov Arhiv člankov | Letna kazala   
 

Literatura

Stran 1 / 2
Dokumenti od 1 do 25 (od skupaj 46)
Publikacija Članek
Naslovnica
Pravna praksa, 2018⁄6

Spremembe davčne zakonodaje v letu 2018

Guštin Irena, Medle Irma, Istenič Petra, Rupnik Tadeja, 15.2.2018

Davki občanov in dohodnina, Davek od dohodka pravnih oseb

mag. Irena Guštin, Irma Medle, mag. Petra Istenič, mag. Tadeja Rupnik, Pravna praksa, 6/2018Državni zbor je 28. novembra 2017 potrdil paket davčnih zakonov. Sveženj obsega novelo Zakona o dohodnini (ZDoh-2), Zakona o davku od dohodkov pravnih oseb (ZDDPO-2), Zakona o davčnem postopku (ZDavP-2) in Zakona o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR). Predlagane rešitve "gredo v smeri nadaljnjega prestrukturiranja davčnih bremen, izboljšanja učinkovitosti pobiranja javnih dajatev ter zmanjševanja administrativnih bremen".
Naslovnica
Pravna praksa, 2016⁄15

Izzivi učinkovitejše ureditve postopka skupnega dogovora v davčnih zadevah

Grlica Ivo, Pirnat Sabina, 14.4.2016

Poravnava davkov in prispevkov

Ivo Grlica, Sabina Pirnat, Pravna praksa, 15/2016Postopek skupnega dogovora (angl. Mutual agreement procedure - MAP) je v praksi pogosto uporabljeno sredstvo za odpravo dvojnega obdavčevanja. Zaradi okrepljenega sodelovanja med državami in boja proti davčnemu izogibanju v prihodnje pričakujemo povečanje števila primerov dvojne obdavčitve. Posledično bo to vodilo tudi v občutno povečanje števila postopkov skupnega dogovora. Ob tem se postavlja vprašanje, ali sta struktura in učinkovitost postopka skupnega dogovora primerni za učinkovito soočenje s prihajajočimi izzivi.
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄39-40

Kaj prinašajo vnaprejšnji cenovni sporazumi

Grlica Ivo, Pirnat Sabina, 9.10.2015

Poravnava davkov in prispevkov

Ivo Grlica, Sabina Pirnat, Pravna praksa, 39-40/2015S predlagano novelo Zakona o davčnem postopku (ZDavP-2) se v slovenski pravni red uvaja institut vnaprejšnjega cenovnega sporazuma med davčnim zavezancem in davčnim organom (angl. advance pricing agreement - APA). Novi institut prinaša poleg številnih koristi tudi kar nekaj pasti. Poglejmo si jih.
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄24-25

Obeta se pomembna novela Zakona o davčnem postopku

Ivo Grlica, 18.6.2015

Poravnava davkov in prispevkov

Ivo Grlica, Pravna praksa, 24-25/2015Ministrstvo za finance je 1. junija objavilo predlog Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o davčnem postopku (ZDavP-2). Gre za obsežnejšo novelo, ki prinaša pomembne novosti na področju uvedbe novega instituta vnaprejšnjega cenovnega sporazuma, odprave administrativnih ovir, širitve možnosti obročnega ali odloženega plačila davka, ureditve davčne izvršbe in avtomatične izmenjave informacij. Najpomembnejše novosti predvidene novele bodo predstavljene v nadaljevanju.
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄18

Davčni odtegljaj v mednarodnih transakcijah

Ivo Grlica, 7.5.2015

Poravnava davkov in prispevkov

Ivo Grlica, Pravna praksa, 18/2015V mednarodnem poslovanju se pri sklepanju kreditnih, licenčnih, franšiznih in drugih pogodb, na podlagi katerih se bodo izplačevali dohodki v tujino, pogosto srečamo s pojmom davčnega odtegljaja (angl. withholding tax). Namen tega prispevka je na jasen in pregleden način predstaviti, kaj je davčni odtegljaj, kako ga je mogoče zmanjšati na podlagi evropskih direktiv ter konvencij o izogibanju dvojni obdavčitvi ter kako je povezan s problematiko tipskih pogodbenih klavzul in oblikovanjem poslovnih struktur v mednarodnih transakcijah.
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄6

Podrobneje o novostih na področju obdavčitve določenih storitev od 1. januarja 2015

Andrej Grah Whatmough, 12.2.2015

Poravnava davkov in prispevkov

Andrej Grah-Whatmough, Pravna praksa, 6/2015Jeseni 2014 sem pisal o novostih na področju davka na dodano vrednost (DDV) v državah članicah Evropske unije (EU), ki so začele veljati 1. januarja 2015. Uvedene spremembe niso vplivale na vse davčne zavezance, temveč zgolj na tiste, ki opravljajo telekomunikacijske storitve, storitve radijskega in televizijskega oddajanja in elektronsko opravljene storitve končnim potrošnikom v drugih državah članicah. Tokrat pa predstavljam praktične posledice, ki jih bodo zavezanci, ki opravljajo take storitve, morali upoštevati pri svojem vsakodnevnem poslovanju.
Naslovnica
Pravna praksa, 2014⁄47

Sporno izogibanje davkom v sodobnem globaliziranem svetu

Andrej Grah Whatmough, 4.12.2014

Poravnava davkov in prispevkov

Andrej Grah-Whatmough, Pravna praksa, 47/2014V zadnjem času je izogibanje davkom zelo aktualna tema tako v EU kot tudi širše. Poglejmo si nekatere konkretne primere, o katerih so mediji pisali v zadnjih letih, in hkrati osvetlimo nekatera vprašanja spornosti izogibanja davkom.
Naslovnica
Pravna praksa, 2014⁄42-43

Predlagane spremembe Zakona o davčnem postopku

Andrej Grah Whatmough, 6.11.2014

Poravnava davkov in prispevkov

Andrej Grah-Whatmough, Pravna praksa, 42-43/2014Konec oktobra je Ministrstvo za finance objavilo nov predlog Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o davčnem postopku (predlog novele ZDavP-2H). Kot sem že pisal v eni od prejšnjih številk revije, je ministrstvo sicer že 22. septembra objavilo prvi predlog novele Zakona o davčnem postopku, v katerem pa so bile vključene le predlagane spremembe ZDavP-2, ki so posledica uveljavitve Sporazuma o izboljšanju spoštovanja davčnih predpisov na mednarodni ravni in izvajanju sporazuma z ZDA FATCA. Gre za sporazum, ki je bil sklenjen 2. junija 2014 in velja že od 1. julija 2014. Najnovejši predlog novele ZDavP-2 poleg sprememb, pomembnih zaradi sklenitve FATCA, obsega tudi dodatne spremembe, ki si jih poglejmo v nadaljevanju.
Naslovnica
Pravna praksa, 2014⁄40-41

Zakon ZDA o spoštovanju davčnih predpisov v zvezi z računi v tujini in spremembe ZDavP-2

Andrej Grah Whatmough, 17.10.2014

Poravnava davkov in prispevkov

Andrej Grah-Whatmough, Pravna praksa, 40-41/2014Ministrstvo za finance Republike Slovenije je v drugi polovici septembra objavilo predlog Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o davčnem postopku (ZDavP-2). Predlagane spremembe in dopolnitve ZDavP-2 so posledica Sporazuma o izboljšanju spoštovanja davčnih predpisov na mednarodni ravni in izvajanju FATCA, ki je bil sklenjen 2. junija 2014, velja pa že od 1. julija 2014. V prispevku bom na kratko predstavil FATCA, obveznosti, ki jih sklenjeni sporazum FATCA uvaja za nekatere kategorije slovenskih poslovnih subjektov, pa tudi predlagane spremembe in dopolnitve ZDavP-2.
Naslovnica
Pravna praksa, 2014⁄38

Nekatere spremembe na področju davka na dodano vrednost v letu 2015

Andrej Grah Whatmough, 2.10.2014

Davek na dodano vrednost in trošarine

Andrej Grah-Whatmough, Pravna praksa, 38/2014Prvega januarja 2015 bodo v državah članicah Evropske unije (EU) v uporabi nova pravila na področju davka na dodano vrednost (DDV), ki bodo vplivala na način obračunavanja DDV pri nekaterih davčnih zavezancih. V nasprotju z večjimi spremembami, ki so začele veljati 1. januarja 2010, predmetne spremembe ne bodo vplivale na vse davčne zavezance, temveč zgolj na tiste, ki opravljajo telekomunikacijske storitve, storitve radijskega in televizijskega oddajanja ter elektronsko opravljene storitve končnim potrošnikom v drugih državah članicah.
Naslovnica
Pravna praksa, 2014⁄29-30

Vzpostavitev Finančne uprave RS in horizontalni monitoring

Andrej Grah Whatmough, 24.7.2014

Davčne službe

Andrej Grah-Whatmough, Pravna praksa, 29-30/2014Prvega avgusta se bo začel uporabljati Zakon o finančni upravi (ZFU). Finančna uprava bo od tega dne prevzela naloge, ki jih trenutno opravljajo Davčna uprava Republike Slovenije (DURS) in Carinska uprava Republike Slovenije (CURS). Z uveljavitvijo tega zakona slovenski pravni red pridobiva nekaj novih institutov, med katerimi bo prvič uzakonjen tudi institut horizontalnega monitoringa. Poglejmo si novosti, ki jih prinaša ZFU, s poudarkom na institutu horizontalnega monitoringa.
Naslovnica
Pravna praksa, 2014⁄27

Spremembe sistema pavšalne obdavčitve za fizične osebe, ki opravljajo dejavnost, in pravne osebe

Andrej Grah Whatmough, 10.7.2014

Davki občanov in dohodnina

Andrej Grah-Whatmough, Pravna praksa, 27/2014Konec junija je Državni zbor sprejel noveli Zakona o dohodnini (ZDoh-2) in Zakona o davku od dohodkov pravnih oseb (ZDDPO-2). Obe sta namenjeni spremembi oziroma dopolnitvi sistema pavšalne obdavčitve, ki ga v trenutni obliki uporabljamo od leta 2013. Takrat je bila manjšim zavezancem namreč dana možnost, da se odločijo za obračunavanje davka v skladu s tem posebnim sistemom in bistveno poenostavijo svoje poslovanje vsaj z vidika izpolnjevanja davčnih obveznosti, pred tem pa je bil sistem pavšalne obdavčitve manj privlačen, uporaben za manjši krog zavezancev in bolj administrativno zapleten. Zaradi sprememb, ki jih predstavljam v tem prispevku in ki se bodo uporabljale za davčna obdobja po 1. januarju 2015, pa bo sistem pavšalne obdavčitve privlačnejši in tudi dostopen širšemu krogu zavezancev.
Naslovnica
Pravna praksa, 2014⁄24-25

Institut vračila DDV, obračunanega v drugih državah članicah EU

Andrej Grah Whatmough, 19.6.2014

Davek na dodano vrednost in trošarine

Andrej Grah-Whatmough, Pravna praksa, 24-25/2014Konec septembra poteče rok, v katerem morajo zavezanci za DDV zahtevati vračilo DDV, obračunanega v drugih državah članicah Evropske unije (EU). V prispevku bom na kratko spomnil na sistem vračil DDV, ki smo ga uporabljali še pred nekaj leti, opisal bom sistem za vračilo DDV, ki ga trenutno uporabljamo, opozoril na nekatere posebnosti, na katere morajo biti slovenski zavezanci pozorni, hkrati pa bom bralcu predstavil tudi nekaj praktičnih izkušenj, ki so lahko zavezancem v pomoč pri vračilih DDV.
Naslovnica
Pravna praksa, 2014⁄8

Novosti na področju davka na nepremičnine

Andrej Grah Whatmough, 27.2.2014

Poravnava davkov in prispevkov

Andrej Grah-Whatmough, Pravna praksa, 8/2014O davku na nepremičnine je bilo v zadnjih letih, predvsem pa v zadnjih nekaj mesecih, prelitega že ogromno črnila. K razpravi sem deloma prispeval tudi sam, saj sem v dveh prispevkih, ki sta bila na straneh te revije objavljena konec prejšnjega leta, podrobneje predstavil dotedanji in nov sistem obdavčitve posedovanja nepremičnin v Sloveniji, ki ga bomo (po vsej verjetnosti) uporabljali že letos. Tudi v tem mesecu so prispevki na temo davka na nepremičnine redno polnili prve strani tiskanih in spletnih medijev. Najprej je ledena ujma, ki je v svoj oklep stisnila velik del Slovenije, sprožila ugibanja o tem, kako (če sploh) bo škoda, ki je bila ponekod velikanska, največja pa prav gotovo v gozdovih, upoštevana pri odmeri davka na nepremičnine. K nadaljnji zanimivosti te teme je nato prispevalo še Ustavno sodišče RS, ki je 6. februarja letos v postopku ocene skladnosti določenih členov Zakona o davku na nepremičnine (ZDavNepr) z Ustavo sklenilo, da zadrži nekatere člene zakona, ki se nanašajo na izdajanje odločb o odmeri davka. Že 20. februarja pa je tudi Vlada RS uskladila in Državnemu zboru poslala v odločanje besedilo novele Zakona o množičnem vrednotenju nepremičnin (ZMVN), ki odpravlja nekatera vprašanja v zvezi z obračunavanjem davka na nepremičnine, po drugi strani pa pri obračunu davka na nepremičnine tudi že predvideva možnost upoštevanja škode zaradi ledene ujme oziroma podobnih dogodkov.
Naslovnica
Pravna praksa, 2013⁄48

Obdavčitev nepremičnin v Sloveniji - veljavna in prihodnja ureditev (2)

Andrej Grah Whatmough, 12.12.2013

Davki občanov in dohodnina

Andrej Grah-Whatmough, Pravna praksa, 48/2013V PP, št. 47/2013, sem pisal o veljavnem sistemu obdavčitve nepremičnin v Sloveniji s poudarkom na davkih, katerih predmet je posedovanje nepremičnine. Tokrat pa se osredotočam na novo ureditev, ki začne veljati 1. januarja 2014 z uveljavitvijo Zakona o davku na nepremičnine (ZDavNepr). Pri tem bom komentiral sprejeti ZDavNepr in ga hkrati primerjal s predlogom zakona iz leta 2010.
Naslovnica
Pravna praksa, 2013⁄47

Obdavčitev nepremičnin v Sloveniji - veljavna in prihodnja ureditev (1)

Andrej Grah Whatmough, 5.12.2013

Davki občanov in dohodnina

Andrej Grah-Whatmough, Pravna praksa, 47/2013V zadnjem času je precej prahu dvignil Zakon o davku na nepremičnine (ZDavNepr), ki ga je Državni zbor RS prvič sprejel 15. novembra letos, po vetu Državnega sveta pa ponovno s potrebno absolutno večino 29. novembra. V strokovnem tisku, pa tudi v dnevnem časopisju je bilo o predlogu zakona prelitega veliko črnila že v mesecih pred njegovim sprejemom, saj je Vlada že kmalu po začetku svojega mandata napovedala, da bo novi davek na nepremičnine pomemben vir povečanja proračunskih prihodkov.
Naslovnica
Pravna praksa, 2013⁄37

Meja obdavčitve daril

Andrej Grah Whatmough, 26.9.2013

Druge davščine in olajšave

Andrej Grah-Whatmough, Pravna praksa, 37/2013vprašanja & odgovori • Kje je določeno, da poslovna darila pod vrednostjo 42 evrov niso obdavčena? Drugi odstavek 108. člena Zakona o dohodnini (ZDoh-2) določa, da se v davčno osnovo ne všteva posamezno darilo, če njegova vrednost ne presega 42 evrov oziroma če skupna vrednost vseh daril, p
Naslovnica
Pravna praksa, 2013⁄28

Posledice dviga stopenj DDV v praksi

Andrej Grah Whatmough, 18.7.2013

Davek na dodano vrednost in trošarine

Andrej Grah-Whatmough, Pravna praksa, 28/2013S prvim julijem letos se v Sloveniji davek na dodano vrednost (DDV) obračunava in plačuje po višjih stopnjah. Splošna stopnja je tako po novem 22 odstotkov, znižana stopnja DDV pa 9,5 odstotka. Dvig stopenj DDV je posledica uveljavitve Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2013 in 2014 (ZIPRS1314-A). Dvig DDV je bil napovedan že v Nacionalnem reformnem programu 2013-2014, ki ga je Vlada objavila v začetku maja, o takrat še napovedanih spremembah na davčnem področju pa smo že pisali. Ta prispevek je namenjen predvsem predstavitvi praktičnih posledic uveljavitve ZIPRS1314-A v delu, ki se nanaša na višje stopnje DDV. Da je konkretno povečanje stopenj DDV vir številnih praktičnih vprašanj, dokazuje tudi dejstvo, da je davčni organ pripravil dve pojasnili na to temo.
Naslovnica
Pravna praksa, 2013⁄22

Nov sistem pavšalne obdavčitve: sredstvo za spodbujanje malega gospodarstva?

Andrej Grah Whatmough, 6.6.2013

Poravnava davkov in prispevkov

Andrej Grah-Whatmough, Pravna praksa, 22/2013Proti koncu lanskega leta je Državni zbor sprejel novele davčnih predpisov: Zakona o dohodnini (ZDoh-2), Zakona o davku od dohodkov pravnih oseb (ZDDPO-2) in Zakona o davčnem postopku (ZDavP-2). Eden pomembnejših ukrepov, ki so jih prinesle novele, je spremenjen oziroma dopolnjen sistem pavšalne obdavčitve. Ta zdaj zajema bistveno širši krog davčnih zavezancev. V letu 2013 in naprej se lahko manjši zavezanci odločijo za obračunavanje davka v skladu s tem posebnim sistemom in bistveno poenostavijo svoje poslovanje vsaj z vidika izpolnjevanja davčnih obveznosti.
Naslovnica
Pravna praksa, 2013⁄19

Dvig stopnje DDV kot smiseln ukrep fiskalne politike v trenutnih gospodarskih razmerah v Sloveniji?

Andrej Grah Whatmough, 16.5.2013

Davek na dodano vrednost in trošarine

Andrej Grah-Whatmough, Pravna praksa, 19/2013V četrtek, 9. maja 2013, je Vlada RS sprejela in tudi javnosti predstavila Nacionalni reformni program 2013-2014, o katerem so se v zadnjih dneh v medijih pojavljala številna ugibanja. Z javno predstavitvijo vsebine programa je postalo jasno, da Vlada načrtuje pomembne novosti na prihodkovni strani proračuna, precej velik poudarek je namreč na novih davkih. Že 1. julija naj bi nas čakal dvig stopenj davka na dodano vrednost (DDV).
Naslovnica
Pravna praksa, 2012⁄49-50

Novele davčnih zakonov in nov sistem pavšalne obdavčitve

Andrej Grah Whatmough, 20.12.2012

Davki občanov in dohodnina

Andrej Grah-Whatmough, Pravna praksa, 49-50/2012Desetega decembra so bile v Uradnem listu objavljene novele treh davčnih zakonov - Zakona o davku od dohodov pravnih oseb (ZDDPO-2I), Zakona o dohodnini (ZDoh-2L) in Zakona o davčnem postopku (ZDavP-2F). Poglejmo si nekatere novosti in spremembe, ki jih prinašajo.
Naslovnica
Pravna praksa, 2012⁄48

Davčna obravnava daril

Andrej Grah Whatmough, 13.12.2012

Druge davščine in olajšave

Andrej Grah-Whatmough, Pravna praksa, 48/2012Pred nami je praznični mesec, ko je tudi v poslovnem svetu obdarovanje zaposlenih, njihovih družinskih članov, poslovnih partnerjev in drugih s simboličnimi in včasih tudi vrednejšimi darili nekaj povsem običajnega. Ob vsesplošnem izmenjavanju daril pa marsikdo ne pomisli na davčne posledice. Darilo ima namreč lahko pomembne posledice na davčnem področju, in to tako na področju davka na dodano vrednost (DDV) kot tudi na področju davka od dohodkov pravnih oseb (DDPO) in dohodnine. Vprašanje davčnih posledic obdarovanja je še toliko pomembnejše, ker se davčne posledice danega darila ne ustavijo pri darovalcu, temveč lahko tudi neprijetno presenetijo obdarovanca in negativno vplivajo na njegov davčni položaj, zlasti na področju dohodnine.
Naslovnica
Pravna praksa, 2012⁄41-42

Bonitetne ocene v javnih naročilih

Dren Mateja, Grešak Boštjan, 25.10.2012

PRORAČUN

Mateja Dren, Boštjan Grešak, Pravna praksa, 41-42/2012Tveganje nastopa insolventnosti pogodbenega partnerja je v zaostrenih gospodarskih razmerah eno ključnih tveganj pri poslovanju. Zahteve v razpisni dokumentaciji za oddajo javnega naročila v zvezi z bonitetnimi ocenami so namenjene temu, da se iz postopka oddaje javnih naročil izločijo potencialni izvajalci, glede katerih obstaja verjetnost, da bo med izvajanjem javnega naročila zoper njih začet postopek zaradi insolventnosti.
Naslovnica
Pravna praksa, 2012⁄22

Rok za vložitev zahtevka za revizijo zoper vsebino objave in/ali razpisno dokumentacijo

Prebil Maja, Godec Anže, 7.6.2012

PRORAČUN

Maja Prebil, Anže Godec, Pravna praksa, 22/2012Do uveljavitve Zakona o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (ZPVPJN) se ponudniki, ki so želeli vložiti zahtevek za revizijo zoper razpisno dokumentacijo, niso ukvarjali z vprašanjem, ali bo njihov zahtevek za revizijo pravočasen. Določba 12. člena do takrat veljavnega Zakona o reviziji postopkov javnega naročanja (ZRPJN), ki je opredeljevala rok za vložitev zahtevka za revizijo, je bila namreč jasna in ni dopuščala različnih razlag glede roka za vložitev zahtevka za revizijo. Od uveljavitve ZPVPJN pa se v praksi ponudniki pogosto srečujejo z vprašanjem, od kdaj teče rok za vložitev zahtevka za revizijo v primeru, ko želi vlagatelj vložiti zahtevek za revizijo zoper vsebino objave in/ali razpisno dokumentacijo.
Naslovnica
Pravna praksa, 2011⁄30-31

Sodno varstvo v postopkih javnega naročanja

Dren Mateja, Grešak Boštjan, 18.8.2011

PRORAČUN

Mateja Dren, Boštjan Grešak, Pravna praksa, 30-31/2011V Uradnem listu RS, št. 43/2011, z dne 3. junija 2011 je bil objavljen Zakon o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (ZPVPJN), veljati pa je začel 3. julija 2011. Kot eno od pomembnejših novosti, ki jih prinaša zakon, je treba poudariti sodno varstvo kot obliko pravnega varstva, ki je bilo v prej veljavnem Zakonu o reviziji postopkov javnega naročanja (ZRPJN) obravnavano v bistveno manjšem obsegu, in sicer le kot možnost uveljavljanja odškodninskega zahtevka v primeru, če je zahtevek za revizijo zavrnila Državna revizijska komisija (DKOM). Poleg povrnitve škode ZPVPJN ureja tudi uveljavljanje ničnosti pogodbe, začasno zadržanje izvajanja pogodbe in začasno odredbo. Sodno varstvo ni urejeno kot višja stopnja odločanja o zahtevku za revizijo, temveč kot pravno varstvo po sklenitvi pogodbe ali okvirnega sporazuma. Namen tega prispevka je predstaviti novo ureditev sodnega varstva v postopkih javnega naročanja.
<<  Prejšnja | Stran: 1 2 | Naslednja  >>

Očisti

Publikacije

< VsiPravna praksa
49-50(2) 48(2) 47(3) 43(1)
42-43(1) 41-42(1) 40-41(1) 39(1)
39-40(1) 38(1) 37(1) 33(1)
31-32(1) 30-31(1) 29-30(1) 28(1)
28-29(2) 27(3) 24-25(3) 22(2)
19(4) 18(3) 18-19(1) 15(1)
12(1) 8(2) 6(2) 4(1)
2(1)

Leto objave

2018(1) 2016(1) 2015(4) 2014(8)
2013(6) 2012(4) 2011(10) 2010(6)
2009(1) 2006(1) 2004(1) 2002(3)

Področja

< Vsi 3. JAVNE FINANCE 3.1. DAVKI, PRISTOJBINE, PRISPEVKI, TAKSE 3.3. PRORAČUN

Avtorji

< Vsi
ABCĆČDĐEFG HIJKLMNOPQRSŠTUVWXYZŽ

 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov