O podjetju O reviji Kontakt Napotki za pripravo prispevkov English
  Arhiv člankov Arhiv člankov | Letna kazala   
 

Literatura

Stran 1 / 4
Dokumenti od 1 do 25 (od skupaj 97)
Publikacija Članek
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄49-50

Davčna blagajna za srečelov

Natalija Kunstek, 17.12.2015

Poravnava davkov in prispevkov

Natalija Kunstek, Pravna praksa, 49-50/2015•Ali šola potrebuje davčno blagajno, če prireja srečelov?
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄49-50

Obravnava provizije pri prodaji "bitcoinov" po ZDDV-1

Avtor ni naveden, 17.12.2015

Davek na dodano vrednost in trošarine

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 49-50/2015Pojasnilo FURS, 7. december 2015 Na podlagi sodbe Sodišča EU v zadevi C-264/14 se stališče Finančne uprave RS (FURS) glede obravnave provizij pri prodaji bitcoinov kot z DDV obdavčenih transakcij, spreminja. Sprememba stališča velja od sprejetja sodbe naprej in nima retr
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄49-50

Davčne blagajne - praktični problemi

Matej Cerar, 17.12.2015

Poravnava davkov in prispevkov

Matej Cerar, Pravna praksa, 49-50/2015Novo leto ne bo prineslo daril le otrokom, temveč tudi ponudnikom davčnih blagajn, ki bodo za zavezance v skladu z Zakonom o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR) postale obvezne 2. januarja 2016. Z uvedbo davčnih blagajn bomo dobili sistem, v katerem bodo blagajne zavezancev prek spleta povezane z osrednjim informacijskim sistemom Finančne uprave RS (FURS), ki bo po prepričanju FURS omogočal sledljivost in učinkovitost nadzora nad izdanimi računi ter omejil sivo ekonomijo.
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄49-50

Smernice za izvajanje predpisov s področja okoljskih dajatev, št. 13/2015

Avtor ni naveden, 17.12.2015

Poravnava davkov in prispevkov

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 49-50/2015Te smernice se izdajajo zaradi enotnega in pravilnega postopanja finančnih uradov pri izvajanju predpisov o okoljskih dajatvah. V njih so podrobneje določeni postopek prijave, spremembe in odjave dejavnosti zavezancev oziroma plačnikov okoljske dajatve, postopek sprejema, potrditve in popravka obrač
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄47

eVročanje dokumentov Finančne uprave RS - od 2. januarja 2016 dalje

Avtor ni naveden, 3.12.2015

Poravnava davkov in prispevkov

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 47/2015S 1. januarjem 2016 Zakon o davčnem postopku (ZDavP-2) uvaja nov, sodobnejši način vročanja dokumentov davčnim zavezancem. Vročanje se bo izvajalo prek informacijskega sistema Finančne uprave eDavki, ki se je doslej glede komuniciranja med zavezanci in Finančno upravo uporabljal le v eno smer - za v
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄47

Davčni šok

Matej Tomažin, 3.12.2015

Poravnava davkov in prispevkov

Matej Tomažin, Pravna praksa, 47/2015Malo je manjkalo, pa bi slovenski vlagatelji vnovič potegnili krajši konec. Ko je v javnost prišel osnutek t. i. male davčne reforme, s katero naj bi se popolnoma spremenila pravila investiranja, je završalo kot že dolgo ne. Na srečo le za kratek čas, saj je finančni minister davčno reformo prestavil v poznejše obdobje ...
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄47

Zakon o davčnem postopku - Samoprijava

Avtor ni naveden, 3.12.2015

Poravnava davkov in prispevkov

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 47/2015Pojasnilo FURS, 2. izdaja, oktober 2015 1.1. Uvod Z Zakonom o davčnem postopku (ZDavP-2) je urejen institut samoprijave, ki naj zavezance za davek spodbudi, da bi morebitne pozneje ugotovljene nepravilnosti v obračunih davka in davčnih
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄47

ZUJF-D

Irena Vovk, 3.12.2015

Poravnava davkov in prispevkov

Irena Vovk, Pravna praksa, 47/2015Vlada RS je 28. novembra na dopisni seji določila besedilo predloga novele Zakona za uravnoteženje javnih financ (ZUJF-D), ki ga pošilja v obravnavo in sprejetje Državnemu zboru RS po nujnem postopku. Predlog za dve leti davčno razbremenjuje srednji sloj z zmanjšanjem obremenitve tretjega davčnega razreda in ohranja četrti dohodninski razred nespremenjen.
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄44

Davčna obravnava štipendij - pogosta vprašanja in odgovori

Avtor ni naveden, 12.11.2015

Davki občanov in dohodnina

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 44/2015Pojasnilo FURS, 1. izdaja, oktober 2015 1. Katere štipendije oziroma dohodki v zvezi z izobraževanjem so oproščeni plačila dohodnine? Pogoje za oprostitev plačila dohodnine od štipendij in drugih prejemkov učencev, dijakov in študentov določa 1. točka 25. člena Zakona o
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄42-43

Enakopravna obravnava ponudnikov z vidika istovrstnosti kršitve

Milena Basta Trtnik, 5.11.2015

PRORAČUN

Milena Basta-Trtnik, Pravna praksa, 42-43/2015V pravni praksi Državne revizijske komisije se je razvilo pravilo, da lahko ponudnik, čigar ponudba je bila sicer označena kot nepopolna, prereka kršitev pri obravnavi izbrane ponudbe v tistih delih ponudbe, v katerih je bila njegova ponudba spoznana kot nepopolna (istovrstne pomanjkljivosti v ponudbah). To pravilo izhaja iz načela enakopravne obravnave ponudnikov, saj naročnik med ponudniki ne sme v nobeni fazi postopka ustvarjati razlikovanja.
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄42-43

Ali javnonaročniška zakonodaja spreminja obligacijska določila gradbene pogodbe?

mag. Maja Potočnik, 5.11.2015

PRORAČUN

mag. Maja Potočnik, Pravna praksa, 42-43/2015Vsak prekaljen inženir gradbeništva ve, da v primeru gradbene pogodbe z določitvijo cene na enoto stranki ob sklenitvi pogodbe ne moreta z gotovostjo določiti končne cene izvedbe gradnje, saj je ta odvisna od dejansko izvedenih količin. Potem pa pridejo "strokovnjaki s področja javnega naročanja" in jim hitijo razlagati, da je treba za vse odmike od ocenjenih količin iz popisa del obvezno izvesti postopek javnega naročanja in skleniti aneks k pogodbi. Logika za takim stališčem naj bi bila, da je ob sklenitvi pogodbe v postopkih javnega naročila znan pogodbeni znesek in da se s povečanjem količin spremeni tudi ta pogodbeni znesek, zaradi česar pride do povečanja cene in obveznega postopka javnega naročila. Pa to res drži?
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄41

Pojasnilo v zvezi z obračunavanjem okoljske dajatve v primeru stečaja podjetja

Avtor ni naveden, 22.10.2015

Druge davščine in olajšave

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 41/2015Pojasnilo FURS, 25. september 2015 • Kako se obračunavajo okoljske dajatve za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja industrijske odpadne vode v primeru, ko gre gospodarska družba - zavezanec v stečaj? Če gospodarska družba obratuje (ne glede na stečajni postopek) in s tem one
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄41

Novi zakon o javnem naročanju (ZJN-3) že novembra?

Blažka Vrsajković, 22.10.2015

PRORAČUN

Blažka Vrsajković, Pravna praksa, 41/2015V Kongresnem centru Portus v Portorožu je 15. in 16. oktobra 2015 potekal tradicionalni, že 18. posvet Dnevi javnih naročil, tokrat na temo najpomembnejših novosti v predlaganem novem Zakonu o javnem naročanju (ZJN-3) in njihovih povezav s preostalo zakonodajo ter praktičnih izkušenj pri uporabi aktualne zakonodaje. Organizirala ga je Agencija za management v sodelovanju z Društvom za javna naročila, pritegnil pa je skoraj 200 udeležencev.
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄41

Davčna obravnava daril

Avtor ni naveden, 22.10.2015

Davki občanov in dohodnina

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 41/2015Pojasnilo FURS, 1. izdaja, september 2015 1. Davčna obravnava daril pri obdarjencu/prejemniku 1.1 Obdavčitev fizične osebe po Zakonu o dohodnini Obdavčitev daril fizičnim osebam po Zakonu o dohodnini (ZDoh-2)1
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄41

Nov obrazec DMV-V

Avtor ni naveden, 22.10.2015

Druge davščine in olajšave

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 41/2015Pojasnilo FURS, 24. september 2015 Davčne zavezance, ki vlagajo zahtevke za vračilo davka na motorna vozila (DMV), Finančna uprava RS obvešča, da bo od 1. oktobra 2015 dalje možno te zahtevke vlagati v elektronski obliki z obrazcem DMV-V. Zahtevek za vračilo DMV je možno oddati z:
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄41

Vračilo trošarine za energente, porabljene za pogon kmetijske in gozdarske mehanizacije - upoštevanje podatkov o vrsti dejanske rabe

Avtor ni naveden, 22.10.2015

Druge davščine in olajšave

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 41/2015Pojasnilo FURS, 25. september 2015 Pri vodenju postopkov za vračilo trošarine za energente, porabljene za pogon kmetijske in gozdarske mehanizacije, je zaradi uskladitve površin kmetijskih zemljišč glede na Pravilnik o registru kmetijskih gospodarstev1
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄39-40

Pojasnilo v zvezi z obračunavanjem okoljske dajatve v primeru stečaja podjetja

Avtor ni naveden, 9.10.2015

Poravnava davkov in prispevkov

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 39-40/2015Pojasnilo FURS, 25. september 2015 • Kako se obračunavajo okoljske dajatve za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja industrijske odpadne vode v primeru, ko gre gospodarska družba - zavezanec v stečaj? Če gospodarska družba obratuje (ne glede na stečajni postopek) in s tem one
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄39-40

Vračilo trošarine za energente, porabljene za pogon kmetijske in gozdarske mehanizacije - upoštevanje podatkov o vrsti dejanske rabe

Avtor ni naveden, 9.10.2015

Poravnava davkov in prispevkov

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 39-40/2015Pojasnilo FURS, 25. september 2015 Pri vodenju postopkov za vračilo trošarine za energente, porabljene za pogon kmetijske in gozdarske mehanizacije, je zaradi uskladitve površin kmetijskih zemljišč glede na Pravilnik o registru kmetijskih gospodarstev1
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄39-40

Nov obrazec DMV-V

Avtor ni naveden, 9.10.2015

Druge davščine in olajšave

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 39-40/2015Pojasnilo FURS, 24. september 2015 Davčne zavezance, ki vlagajo zahtevke za vračilo davka na motorna vozila (DMV), Finančna uprava RS obvešča, da bo od 1. oktobra 2015 dalje možno te zahtevke vlagati v elektronski obliki z obrazcem DMV-V. Zahtevek za vračilo DMV je možno oddati z:
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄39-40

Kaj prinašajo vnaprejšnji cenovni sporazumi

Grlica Ivo, Pirnat Sabina, 9.10.2015

Poravnava davkov in prispevkov

Ivo Grlica, Sabina Pirnat, Pravna praksa, 39-40/2015S predlagano novelo Zakona o davčnem postopku (ZDavP-2) se v slovenski pravni red uvaja institut vnaprejšnjega cenovnega sporazuma med davčnim zavezancem in davčnim organom (angl. advance pricing agreement - APA). Novi institut prinaša poleg številnih koristi tudi kar nekaj pasti. Poglejmo si jih.
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄39-40

Davčna obravnava daril

Avtor ni naveden, 9.10.2015

Druge davščine in olajšave

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 39-40/2015Pojasnilo FURS, 1. izdaja, september 2015 1. Davčna obravnava daril pri obdarjencu/prejemniku 1.1 Obdavčitev fizične osebe po Zakonu o dohodnini Obdavčitev daril fizičnim osebam po Zakonu o dohodnini (ZDoh-2)1
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄38

Vrednotenje koncesij in javnih spodbud v javno-zasebnem partnerstvu

mag. Dejan Podhraški, 30.9.2015

PRORAČUN

mag. Dejan Podhraški, Pravna praksa, 38/2015Realna opcija pomeni v pravnem jeziku pravico, ne pa obveznost, izvesti posamezen ukrep v zvezi z realnim premoženjem. Z vidika ekonomije pa ima realna opcija predvsem finančno vrednost, ki jo lahko izrazimo v denarju in je v tem oziru za njenega imetnika zelo dragocena. Spodbude, ki jih javni partner podeli zasebnemu partnerju, s čimer želi narediti infrastrukturni projekt privlačnejši, kot so na primer garancija minimalnih prihodkov, opcija odkupa koncesije, opcija preložitve, opcija opustitve, tečajna opcija in druge spodbude, so v svojem bistvu realne opcije. Ekonomska znanost je na področju vrednotenja realnih opcij v zadnjih 20 letih naredila velik napredek. Danes je možno realne opcije zelo natančno izračunati, s čimer se javnim partnerjem na področju infrastrukturnih projektov odpirajo številne možnosti, kako narediti projekt finančno privlačnejši za zasebni sektor in ga na koncu tudi oddati v koncesijo na javnem razpisu. V svetu je opazen porast uporabe inovativnih ukrepov za spodbuditev infrastrukturnih projektov, kar kaže, da se javni partnerji čedalje bolj zavedajo njihovih prednosti in priložnosti, ki jih omogočajo. Poglejmo si v nadaljevanju javne spodbude, njihove temeljne lastnosti in način njihove uporabe v infrastrukturnih projektih javno-zasebnega partnerstva.
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄36-37

Kdaj ima javni ukrep pomoči izključno lokalni učinek?

dr. Aleš Ferčič, 17.9.2015

PRORAČUN

dr. Aleš Ferčič, Pravna praksa, 36-37/2015Evropska komisija je z vidika pravil EU o državnih pomočeh pred kratkim obravnavala več zadev, v katerih se je ukvarjala zlasti z vprašanjem, ali so imeli opazovani javni ukrepi zgolj lokalni učinek, ne da bi se ta raztezal čez mejo v vsaj eno drugo državo članico EU. Ker je nesporno, da se opazovani javni ukrep v primeru, ko ne more vplivati na trgovanje med vsaj dvema državama članicama EU, ne more šteti kot državna pomoč po prvem odstavku 107. člena Pogodbe o delovanju EU (PDEU), gre nedvomno za pomembno praktično vprašanje, ki je bilo (pred)dolgo v senci preostalih pogojev, določenih v prvem odstavku 107. člena PDEU, s tem povezana negotovost pa je v praksi povzročila marsikatero zadrego.
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄35

Sprememba pogodbe o javnem naročilu z vidika novih direktiv

Pust Luka, Hočevar Uroš, Neffat Domen, 10.9.2015

PRORAČUN

Luka Pust, Uroš Hočevar, Domen Neffat, Pravna praksa, 35/2015Udeleženci javnonaročniških razmerij se v praksi pogosto soočajo z vprašanjem dopustnosti sprememb pogodb o izvedbi javnega naročila. Čeprav se začnejo po sklenitvi pogodbe uporabljati splošna pravila pogodbenega prava, samo soglasje pogodbenih strank (v skladu z načelom inter partes) za spremembo javne pogodbe ne zadostuje, saj lahko poseg v pogodbo pomeni novo oddajo javnega naročila. V članku sta predstavljeni ureditev dopustnih sprememb pogodb o javnem naročilu, kot jih urejata novi direktivi 2014/24/EU in 2014/25/EU, ter primerjava s predlogom Zakona o javnem naročanju (ZJN-3), ki naj bi omenjeni direktivi prenesel v slovenski pravni red.
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄35

Zakaj so ponudniki dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja izvzeti iz plačila davka od prometa zavarovalnih poslov?

dr. Bruno Nikolić, 10.9.2015

Poravnava davkov in prispevkov

dr. Bruno Nikolić, Pravna praksa, 35/2015Veljavna zakonodajna ureditev sistema financiranja dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja socialne funkcije ne zasleduje toliko, kot bi se za dejavnost, ki je sestavni del socialne varnosti, pričakovalo. Dopolnilno zdravstveno zavarovanje uvrščamo med storitve splošnega gospodarskega pomena, zato bi morala biti njihova socialna funkcija še toliko bolj poudarjena. Ponudniki dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja v "zahvalo" za ugodno sistemsko ureditev financiranja zdravstvenega varstva, ki močno pripomore k njihovim uspešnim poslovnim rezultatom, družbi vračajo manj kot drugi gospodarski subjekti, ki izvajajo gospodarske dejavnosti. Z odpravo določbe o vračilu polovice dobička iz dejavnosti dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja nazaj v izvajanje te dejavnosti so ponudniki dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja ugodneje obravnavani kot izvajalci večine drugih zavarovalnih poslov, saj so v nasprotju z njimi izvzeti iz plačevanja davka od prometa zavarovalnih poslov. Pri tem pa ni sporno le izvzetje iz plačila davka od zavarovalnih poslov, temveč tudi način, na katerega je zakonodajalec to dosegel.
<<  Prejšnja | Stran: 1 2 3 4 | Naslednja  >>

Očisti

Publikacije

< VsiPravna praksa
49-50(4) 47(4) 44(1) 42-43(2)
41(5) 39-40(5) 38(1) 36-37(1)
35(3) 34(3) 33(1) 31-32(6)
29-30(1) 28(4) 27(1) 26(2)
24-25(2) 23(1) 22(4) 20-21(1)
19(2) 18(2) 15(5) 14(2)
13(8) 11-12(1) 10(6) 9(1)
7-8(9) 6(2) 5(3) 3-4(1)
2(2) 1(1)

Leto objave

< Vsi
2015(97)
> Januar(4) > Februar(14) > Marec(8) > April(15) > Maj(5) > Junij(7) > Julij(8) > Avgust(7) > September(8) > Oktober(10) > November(3) > December(8)

Področja

< Vsi 3. JAVNE FINANCE 3.1. DAVKI, PRISTOJBINE, PRISPEVKI, TAKSE 3.3. PRORAČUN 3.4. JAMSTVA, KREDITI, NADOMESTILA, KOMPENZACIJE

Avtorji

AB C ĆČ DĐEF G H IJ K LM N OP QR S Š T UV W XYZŽ

 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov