O podjetju O reviji Kontakt Napotki za pripravo prispevkov English
  Arhiv člankov Arhiv člankov | Letna kazala   
 

Literatura

Stran 1 / 1
Dokumenti od 1 do 3 (od skupaj 3)
Publikacija Članek
Naslovnica
Pravna praksa, 2016⁄49-50

Reforma avtorskega prava na ravni Evropske unije

Žiga Perović, 22.12.2016

Intelektualna lastnina

Žiga Perović, Pravna praksa, 49-50/2016Digitalizacija in splet sta v zadnjih 20 letih spremenila svet. V luči tega se je v zadnjem času zganila tudi Evropska komisija in postala aktivna na zakonodajnem področju. Tako je že na začetku svojega mandata kot eno izmed prioritet navedla povezan digitalni enotni trg. Ta naj bi omogočil neovirano trgovino z digitalnimi dobrinami in storitvami. Program Komisije na tem področju je zato zajel široko paleto ambicioznih sprememb, ki naj bi vključevale ureditev čezmejne digitalne trgovine v okviru EU, preprečevanje blokiranja dostopa do digitalnih vsebin glede na lokacijo, reformo ureditve avtorske in sorodnih pravic, ureditev pravnega okvira na področju avdiovizualnih del in telekomunikacij ter nenazadnje tudi osvežitev konkurenčne in davčne ureditve. Reforma avtorskega prava na ravni EU tako predstavlja samo en sklop ambicioznega načrta za modernizacijo prava v luči digitalizacije.
Naslovnica
Pravna praksa, 2016⁄49-50

Pravica do podobe in zdrava pamet

dr. Nataša Pirc Musar, 22.12.2016

Sodišča

dr. Nataša Pirc-Musar, Pravna praksa, 49-50/2016Po izvolitvi Donalda Trumpa za predsednika ZDA in posledično Melanie Trump za bodočo prvo damo ZDA je v Slovenijo pljusknil val evforije in tudi želje po zaslužkih na njun račun. Pojasnjevanje, da je tako ime kot podobo posameznika dopustno uporabiti v komercialne namene izključno z njegovim soglasjem, je v delu javnosti zbudilo nekaj nejevere. Zakaj ne bi rojstni kraj, njegovi podjetniki in Slovenija na splošno imeli kaj od prve dame ZDA, saj je Melania vendar "naša"!? Ali res ne smemo uporabiti imena, priimka in podobe nekoga v komercialne namene, ne da bi ta posameznik v to privolil?
Naslovnica
Pravna praksa, 2016⁄49-50

Dokazovanje pridobljenega razlikovalnega učinka znamke

dr. Klemen Pohar, 22.12.2016

Intelektualna lastnina

dr. Klemen Pohar, Pravna praksa, 49-50/2016Ključna značilnost vsake znamke je (oziroma bi morala biti), da je mogoče na njeni podlagi blago ali storitve nekega podjetja razlikovati od blaga ali storitev drugih podjetij. Izpolnjevanje tega pogoja se zahteva že ob registraciji znamke, v primeru, da je ob registraciji prišlo do neustrezne presoje, pa je mogoče znamko, ki je brez slehernega razlikovalnega značaja, naknadno razglasiti za neveljavno. Vendar pa se registracija znamke ne zavrne oziroma se znamka ne razglasi za neveljavno, če je pred datumom prijave za registracijo s tem, da se je uporabljala, pridobila razlikovalni značaj. Države članice lahko določijo, da to velja tudi, če je znamka pridobila razlikovalni značaj po datumu vložitve prijave za registracijo ali po datumu registracije. Pomembno pa je vprašanje, na kakšen način se dokaže, da je znamka pridobila razlikovalni učinek s tem, da se je uporabljala. S tem vprašanjem se je ukvarjalo sodišče v predstavljeni zadevi.
<<  Prejšnja | Stran: 1 | Naslednja  >>

Očisti

Publikacije

< VsiPravna praksa 49-50

Leto objave

< Vsi
2016(3)
> December(3)

Področja

2. PRAVNA PODROČJA

Avtorji

< Vsi
ABCĆČDĐEFGHIJKLMNOP QRSŠTUVWXYZŽ

 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov