O podjetju O reviji Kontakt Napotki za pripravo prispevkov English
  Arhiv člankov Arhiv člankov | Letna kazala   
 

Literatura

Stran 1 / 1
Dokumenti od 1 do 6 (od skupaj 6)
Publikacija Članek
Naslovnica
Pravna praksa, 2018⁄39-40

Vrednotenje ponudb po minimalnih zahtevah v postopku javnega naročanja

dr. Klemen Pohar, 12.10.2018

PRORAČUN

dr. Klemen Pohar, Pravna praksa, 39-40/2018V pravu javnega naročanja se je razvilo dokaj ustaljeno pojmovanje nekaterih institutov. Postopek konkurenčnega dialoga na primer lahko poteka v več fazah, tako da se na podlagi meril postopoma zmanjšuje število rešitev, ki so predmet dialoga, medtem ko je splošno sprejeto, da naročnik v odprtem postopku ponudbe vrednoti po merilih le v eni fazi. Pri tem lahko ponudbe izpolnjujejo kategorije, ki jih naročnik vrednoti po merilih v manjši ali večji meri, in so tako lahko ekonomsko bolj ali manj ugodne, a še vedno dopustne, pogoji za sodelovanje pa so običajno postavljeni tako, da predstavljajo minimalne zahteve, ki jih mora obvezno izpolnjevati vsaka ponudba. Včasih pa potrebuje naročnik določeno fleksibilnost ustaljenih pojmovanj, kar je bilo predmet presoje v predstavljeni zadevi.
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄39-40

Kaj prinašajo vnaprejšnji cenovni sporazumi

Grlica Ivo, Pirnat Sabina, 9.10.2015

Poravnava davkov in prispevkov

Ivo Grlica, Sabina Pirnat, Pravna praksa, 39-40/2015S predlagano novelo Zakona o davčnem postopku (ZDavP-2) se v slovenski pravni red uvaja institut vnaprejšnjega cenovnega sporazuma med davčnim zavezancem in davčnim organom (angl. advance pricing agreement - APA). Novi institut prinaša poleg številnih koristi tudi kar nekaj pasti. Poglejmo si jih.
Naslovnica
Pravna praksa, 2012⁄39-40

Izvajanje javnega razpisa za računovodske storitve

mag. Maja Potočnik, 12.10.2012

PRORAČUN

mag. Maja Potočnik, Pravna praksa, 39-40/2012Na šoli trenutno izvajamo javni razpis za računovodske storitve. • Ali med dokazili za priznanje sposobnosti ponudnikov lahko zahtevamo potrdilo o preizkušenem računovodju Slovenskega inštituta za revizijo ali je dovolj izpis iz seznama Centra za razvoj javnih financ? Med tehničnimi zahtevami je tudi dnevna prisotnost na naši lokaciji, pri čemer je plačilo takšno, kakršno delavcu računovodji pripada po sistematizaciji delovnih mest za računovodstvo. • Kako je z opravljam dela na naši lokaciji za druge naročnike (uporaba papirja, naših osnovnih sredstev itd.)?
Naslovnica
Pravna praksa, 2011⁄39-40

Ustavno omejevanje javne porabe - načelo izravnanega proračuna in fiskalno pravilo

mag. Jorg Kristijan Petrovič, 14.10.2011

PRORAČUN

mag. Jorg Kristijan-Petrovič, Pravna praksa, 39-40/2011Vse več držav se reševanja javnofinančnih težav loteva tudi na najvišji pravni ravni, to je v svojih ustavah. Spremembe ustav v smeri omejevanja javne porabe so tako izvedle Švica (2001), Nemčija (2009), Madžarska (april 2011) in Španija (september 2011). Nekaj držav je na dobri poti, da jih izvedejo (Francija in ZDA). Ideje o ustavnem omejevanju javne porabe so bile predstavljene tudi v Sloveniji. Načini omejevanja javne porabe so zelo različni in le nekatere rešitve so se izkazale za uspešne. Te bi veljalo umestiti v naš pravni red in si tako zagotoviti dolgoročno vzdržnost naših javnih financ. Globoko se namreč strinjam z ugotovitvijo dr. Janje Hojnik iz uvodnika PP, št. 38/2011, da je: prednostna naloga Slovenije ureditev njenih javnih financ, s čimer bo ne le ustavila padanje bonitetnih ocen, temveč tudi zaščitila svojo fiskalno avtonomijo in preprečila, da bi uslužbenci evropske komisije sedeli na Ministrstvu za finance".
Naslovnica
Pravna praksa, 2007⁄39-40

Ali je prekinitev postopka ena izmed možnosti za konec postopka javnega naročanja

Marjeta Erjavec, 12.10.2007

PRORAČUN

Marjeta Erjavec, Pravna praksa, 39-40/2007Zakon o javnem naročanju (ZJN-2)1 v 80. členu določa, da lahko naročnik kadarkoli prekine postopek javnega naročanja, zakon ...
Naslovnica
Pravna praksa, 2005⁄39-40

Položaj tujih ponudnikov v postopkih javnega naročanja v RS

mag. Andreja Primec, 14.10.2005

Proračun

mag. Andreja Primec, Pravna praksa, 39-40/2005Področje javnega naročanja je v Sloveniji urejeno z dvema zakonoma: zakonom o javnih naročilih (ZJN-1),1 ki določa obvezna ravnanja naročnikov in ponudnikov pri oddaji javnih naročil, ter zakonom o reviziji postopkov javnega naročanja (ZRPJN),2 ki v teh postopkih ureja pravno varstvo ponudnikov in š...
<<  Prejšnja | Stran: 1 | Naslednja  >>

Očisti

Publikacije

< VsiPravna praksa 39-40

Leto objave

2018(1) 2015(1) 2012(1) 2011(1)
2007(1) 2005(1)

Področja

< Vsi 3. JAVNE FINANCE 3.1. DAVKI, PRISTOJBINE, PRISPEVKI, TAKSE 3.3. PRORAČUN

Avtorji

< Vsi
ABCĆČDĐEFGHIJKLMNOP QRSŠTUVWXYZŽ

 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov