O podjetju O reviji Kontakt Napotki za pripravo prispevkov English
  Arhiv člankov Arhiv člankov | Letna kazala   
 

Literatura

Stran 1 / 1
Dokumenti od 1 do 11 (od skupaj 11)
Publikacija Članek
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄42-43

Enakopravna obravnava ponudnikov z vidika istovrstnosti kršitve

Milena Basta Trtnik, 5.11.2015

PRORAČUN

Milena Basta-Trtnik, Pravna praksa, 42-43/2015V pravni praksi Državne revizijske komisije se je razvilo pravilo, da lahko ponudnik, čigar ponudba je bila sicer označena kot nepopolna, prereka kršitev pri obravnavi izbrane ponudbe v tistih delih ponudbe, v katerih je bila njegova ponudba spoznana kot nepopolna (istovrstne pomanjkljivosti v ponudbah). To pravilo izhaja iz načela enakopravne obravnave ponudnikov, saj naročnik med ponudniki ne sme v nobeni fazi postopka ustvarjati razlikovanja.
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄42-43

Ali javnonaročniška zakonodaja spreminja obligacijska določila gradbene pogodbe?

mag. Maja Potočnik, 5.11.2015

PRORAČUN

mag. Maja Potočnik, Pravna praksa, 42-43/2015Vsak prekaljen inženir gradbeništva ve, da v primeru gradbene pogodbe z določitvijo cene na enoto stranki ob sklenitvi pogodbe ne moreta z gotovostjo določiti končne cene izvedbe gradnje, saj je ta odvisna od dejansko izvedenih količin. Potem pa pridejo "strokovnjaki s področja javnega naročanja" in jim hitijo razlagati, da je treba za vse odmike od ocenjenih količin iz popisa del obvezno izvesti postopek javnega naročanja in skleniti aneks k pogodbi. Logika za takim stališčem naj bi bila, da je ob sklenitvi pogodbe v postopkih javnega naročila znan pogodbeni znesek in da se s povečanjem količin spremeni tudi ta pogodbeni znesek, zaradi česar pride do povečanja cene in obveznega postopka javnega naročila. Pa to res drži?
Naslovnica
Pravna praksa, 2014⁄42-43

Predlaganje popravkov in umik predloženih REK obrazcev

Avtor ni naveden, 6.11.2014

Poravnava davkov in prispevkov

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 42-43/2014Po določbi 57. člena Zakona o davčnem postopku (ZDavP-2) izplačevalec dohodka, ki je plačnik davka, izračuna davčni odtegljaj v obračunu davčnega odtegljaja (obrazec REK). V obrazcu REK se opravi tudi izračun prispevkov za socialno varnost po drugem in tretjem odstavku 352. člena ZDavP-2. Plačnik davka izračuna, odtegne in plača davčni odtegljaj in prispevke za socialno varnost po stopnjah, ki veljajo na dan nastanka davčne obveznosti.
Naslovnica
Pravna praksa, 2014⁄42-43

Uporaba 76.a člena ZDDV-1 za odpadne električne kable

Avtor ni naveden, 6.11.2014

Davek na dodano vrednost in trošarine

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 42-43/2014Za dobave odpadnih električnih kablov ali vodnikov z bakreno žico iz prečiščenega bakra, ki se uvrščajo pod oznako KN 7404 00 10 (oddelek XV kombinirane nomenklature), se uporabi mehanizem obrnjene davčne obveznosti iz 76.a člena Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1), če dobavo opravi davčni zavezanec, identificiran za namene DDV, drugemu davčnemu zavezancu, ki je prav tako identificiran za namene DDV.
Naslovnica
Pravna praksa, 2014⁄42-43

Pojasnilo Zakona o dohodnini v povezavi z Zakonom o prostovoljstvu

Avtor ni naveden, 6.11.2014

Davki občanov in dohodnina

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 42-43/2014• Koliko znaša trenutna višina nagrade, ki jo prostovoljska organizacija lahko izplača prostovoljcu za izjemne dosežke na področju prostovoljstva? Ali se višina nagrade nanaša na posamezno izplačilo s strani prostovoljske organizacije ali je to maksimalna višina, ki jo lahko prejme prostovoljec?
Naslovnica
Pravna praksa, 2014⁄42-43

Davčna obravnava nadomestila za uporabo lastnih sredstev prostovoljca

Avtor ni naveden, 6.11.2014

Davki občanov in dohodnina

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 42-43/2014• Ali je glede davčne obravnave nadomestila za uporabo lastnih sredstev prostovoljca nujno potrebno, da nek predpis (zakon ali podzakonski akt) določi sredstvo, ki je potrebno za opravljanje prostovoljskega dela, ali pa zadošča opredelitev teh sredstev v aktih prostovoljske organizacije?
Naslovnica
Pravna praksa, 2014⁄42-43

Predlagane spremembe Zakona o davčnem postopku

Andrej Grah Whatmough, 6.11.2014

Poravnava davkov in prispevkov

Andrej Grah-Whatmough, Pravna praksa, 42-43/2014Konec oktobra je Ministrstvo za finance objavilo nov predlog Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o davčnem postopku (predlog novele ZDavP-2H). Kot sem že pisal v eni od prejšnjih številk revije, je ministrstvo sicer že 22. septembra objavilo prvi predlog novele Zakona o davčnem postopku, v katerem pa so bile vključene le predlagane spremembe ZDavP-2, ki so posledica uveljavitve Sporazuma o izboljšanju spoštovanja davčnih predpisov na mednarodni ravni in izvajanju sporazuma z ZDA FATCA. Gre za sporazum, ki je bil sklenjen 2. junija 2014 in velja že od 1. julija 2014. Najnovejši predlog novele ZDavP-2 poleg sprememb, pomembnih zaradi sklenitve FATCA, obsega tudi dodatne spremembe, ki si jih poglejmo v nadaljevanju.
Naslovnica
Pravna praksa, 2013⁄42-43

Obveznost poročanja o najemnih pravnih poslih v evidenco trga nepremičnin po 1. juliju 2013

Avtor ni naveden, 7.11.2013

Poravnava davkov in prispevkov

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 42-43/2013Pojasnilo DURS, št. 4210-6066/2013-1 01-610-05, 17. julij 2013 Podatke o najemnih pravnih poslih s stavbami in deli stavb morajo po 1. juliju 2013 v evidenco trga nepremičnin (v nadaljevanju ETN), ki se vodi pri Geodetski upravi RS (GURS), poslati: - najemodajalci, ki so fizične ali pravne
Naslovnica
Pravna praksa, 2013⁄42-43

Reference v pravu javnih naročil

Potočnik Maja, Prebil Maja, 7.11.2013

PRORAČUN

mag. Maja Potočnik, Maja Prebil, Pravna praksa, 42-43/2013Referenca je po svoji naravi dokazilo, da je ponudnik v preteklosti že uspešno izvedel naročilo, v obsegu in kakovosti, ki sta primerljiva novemu javnemu naročilu, za katerega ponudnik oddaja ponudbo. Na podlagi dejstva, da je ponudnik v preteklosti primerljivo naročilo že uspešno izvedel, je mogoče utemeljeno oziroma upravičeno sklepati, da ima tak ponudnik ustrezno znanje in izkušnje, potrebne za izvedbo javnega naročila. Razumljivo je, da se morajo referenčna dela nanašati na istovrstna oziroma primerljiva opravila, katerih izvedba se pričakuje od izvajalca, saj je le tako mogoče upravičeno sklepati, da bo izvajalec tudi razpisano naročilo izvedel uspešno. Kako in v kolikšnem obsegu mora ponudnik izkazovati istovrstnost oziroma primerljivost izvedenih opravil, je v vsakem posameznem primeru odvisno od naročnika in konkretne opredelitve zahteve v razpisni dokumentaciji, pri kateri naročnik upošteva zlasti specifičnost predmeta javnega naročila in morebitne posebne zahteve v zvezi z njegovo izvedbo, kadar je to potrebno. Ali se ponudnik lahko sklicuje na zmogljivosti tretjih, na primer svojih podizvajalcev? Ali posamezna referenca lahko "pripada" več gospodarskim subjektom? Ali naročnik v javnem naročilu lahko zahteva, da predmet javnega naročila izvaja zgolj nekdo, ki je v preteklosti že izvedel dela, ki so primerljiva predmetu javnega naročila?
Naslovnica
Pravna praksa, 2013⁄42-43

Pojasnilo v zvezi s knjigovodstvom na kmetiji po 1. 1. 2014

Avtor ni naveden, 7.11.2013

Poravnava davkov in prispevkov

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 42-43/2013Kako lahko kmetje ugotovijo, ali presegajo mejni znesek 7.500 evrov skupnega dohodka iz osnovne kmetijske in osnovne gozdarske dejavnost in so dolžni 1. januarju 2014 ugotavljati davčno osnovo od tega dohodka na podlagi dejanskih prihodkov? • Ali se tudi prejete subvencije štejejo v skupni dohodek iz osnovne kmetijske in osnovne gozdarske dejavnosti? • Ali bo Davčna uprava RS (DURS) kmetom izdala obvestila, da presegajo mejni znesek skupnega dohodka iz osnovne kmetijske in osnovne gozdarske dejavnosti in so dolžni s 1. januarjem 2014 obvezno ugotavljati davčno osnovo od dohodkov iz osnovne kmetijske in osnovne gozdarske dejavnosti na podlagi dejanskih prihodkov?
Naslovnica
Pravna praksa, 2003⁄42-43

Opis in ovrednotenje meril v objavi javnega razpisa

mag. Aleksij Mužina, 27.11.2003

Proračun, Revizija

mag. Aleksij Mužina, Pravna praksa, 42-43/2003Odločitve Državne revizijske komisije Merilo je vnaprej podan razlikovalni znak med ponudbami, katerega izbira odraža naročnikovo presojo pomembnosti posameznih okoliščin, povezanih s predmetom ali izvedbo naročila. Naročnik je avtonomen pri odločitvi, katera in koliko meril bo določil in uporabi...
<<  Prejšnja | Stran: 1 | Naslednja  >>

Očisti

Publikacije

< VsiPravna praksa 42-43

Leto objave

2015(2) 2014(5) 2013(3) 2003(1)

Področja

< Vsi 3. JAVNE FINANCE 3.1. DAVKI, PRISTOJBINE, PRISPEVKI, TAKSE 3.3. PRORAČUN

Avtorji

AB CĆČDĐEFG HIJKLM NOP QRSŠT UVW XYZŽ

 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov