O podjetju O reviji Kontakt Napotki za pripravo prispevkov English
  Arhiv člankov Arhiv člankov | Letna kazala   
 

Literatura

Stran 1 / 3
Dokumenti od 1 do 25 (od skupaj 58)
Publikacija Članek
Naslovnica
Pravna praksa, 2019⁄36

Vacatio legis je (ali bo) mimo

Avtor ni naveden, 26.9.2019

Državni zbor in državni svet

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 36/2019 Akti, ki začnejo veljati v naslednjem mesecu: 1. Uredba o spremembi Uredbe o notranji organizaciji, sistemizaciji, delovnih mestih in nazivih v organih javne uprave in v pravosodnih organih (Ur. l. RS, št. 54/19) - velja od 7. septembra, uporabljati se začne 1. oktobra.
Naslovnica
Pravna praksa, 2019⁄36

Vlada RS

Avtor ni naveden, 26.9.2019

Vlada

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 36/2019 Sklepi, ki jih je Vlada RS sprejela na 44. redni seji (19. september 2019): - predlog zakona o izplačilu neizplačanega dodatka za nego otroka, - predlog zakona o zagotavljanju sredstev za določene nujne programe Republike Slovenije v kulturi, - predlog zakona o izvrševanju prora
Naslovnica
Pravna praksa, 2019⁄36

Gradiva, ki jih obravnava DZ RS

Avtor ni naveden, 26.9.2019

Državni zbor in državni svet

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 36/2019 16. september - predlog zakona o dopolnitvi Zakona o uveljavljanju pravic iz javnih sredstev. 19. september - predlog zakona o izplačilu neizplačanega dodatka za nego otroka. 20. september - predlog zakona o zagotavljanju sredstev za dol
Naslovnica
Pravna praksa, 2019⁄36

Protestiram

dr. Ciril Ribičič, 26.9.2019

Ustavno sodišče

dr. Ciril Ribičič, Pravna praksa, 36/2019Razočaran pritožnik Marjan Šimunovič iz Sela pri Dobovi je prepričan, da je banka grobo kršila pogodbo, ki jo je sklenila z njim, in mu s tem povzročila zelo veliko premoženjsko škodo. Po tem, ko je bil med letoma 2009 do 2016 neuspešen pred rednimi sodišči, je vse upe polagal v Ustavno sodišče in Evropsko sodišče za človekove pravice (ESČP), poslednji zatočišči pritožnikov, ki so prepričani, da se jim je zgodila krivica. Priskrbel si je pravno pomoč ugledne odvetniške družbe, ki mu je pripravila obsežni pritožbi. Pritožba na ESČP s prilogami obsega 144 strani in se obsežno sklicuje tudi na prakso ESČP, med drugim na stališče iz zadeve Gheorghe proti Romuniji, da je dolžnost organov, ki odločajo v zadevi, da podajo jasen in izrecen odgovor na tiste strankine navedbe, ki so bistvene za izid postopka.
Naslovnica
Pravna praksa, 2019⁄36

Normativni program Vlade RS

Avtor ni naveden, 26.9.2019

Vlada

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 36/2019Iz normativnega delovnega programa Vlade RS za leto 2019
Naslovnica
Pravna praksa, 2014⁄36

Kršitev pravic delavcu s priznano reintegracijo

Avtor ni naveden, 18.9.2014

Človekove pravice

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 36/2014Na Varuha se je obrnil pobudnik, ki je septembra 2011 dobil redno odpoved pogodbe o zaposlitvi iz krivdnih razlogov. V času odločanja sodišča o (ne)zakonitosti odpovedi se je pobudnik vključil v prostovoljno zavarovanje na podlagi 34. člena Zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju (ZPIZ-1) za primer, če v sodnem sporu ne bi uspel. Aprila 2013 je Višje delovno in socialno sodišče potrdilo sodbo sodišča prve stopnje - nezakonitost odpovedi pogodbe o zaposlitvi in dolžnost delodajalca, da pozove pobudnika nazaj na delo ter ga od prenehanja delovnega razmerja dalje prijavi v socialna zavarovanja in mu prizna vse pravice iz delovnega razmerja.
Naslovnica
Pravna praksa, 2014⁄36

Ločeno mnenje v zadevi Ališić - nemška sodnica zelo blizu slovenskim argumentom

Matjaž Marko, 18.9.2014

Človekove pravice

Matjaž Marko, Pravna praksa, 36/2014Veliki senat Evropskega sodišča za človekove pravice (ESČP) je 16. julija 2014 v ključni točki 16 izreka sodbe v zadevi Ališić in drugi proti BiH, Hrvaški, Srbiji, Sloveniji in Makedoniji razsodil z rezultatom 16 : 1 v korist pritožnikov. Slovenija mora tako v enem letu sprejeti vse potrebne ukrepe, tudi zakonodajne spremembe, ki bodo omogočali izplačilo deviznih vlog pritožnikov, a kar je bistveno, tudi vseh preostalih v enakem položaju. Sodba je že bila analizirana in komentirana na več mestih. V nadaljevanju se prispevek osredotoča na delno odklonilno ločeno mnenje nemške sodnice Angelike Nu?berger (pridružil se ji je srbski sodnik Popović), ki v precejšnji meri potrjuje pravilnost argumentov, ki jih je v postopku navajala Republika Slovenija.
Naslovnica
Pravna praksa, 2013⁄36

Pomanjkljivosti policistov pri obravnavanju prometne nesreče

Avtor ni naveden, 19.9.2013

Človekove pravice

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 36/2013Pobudnik je navedel, da je bil 18. oktobra 2012 udeležen v prometni nesreči, ki so jo obravnavali policisti Policijske postaje Šmarje pri Jelšah. Pobudnik z njihovim ukrepanjem ni bil zadovoljen. Poudaril je, da je bila nasprotna udeleženka v prometni nesreči obravnavana le na podlagi petega odstavka 110. člena Zakona o pravilih cestnega prometa (ZPrCP), čeprav je očitno šlo za njen pobeg s kraja prometne nesreče s hujšimi telesnimi poškodbami. Varuha je zaprosil za mnenje glede kaznovanja udeleženke.
Naslovnica
Pravna praksa, 2013⁄36

Teritorialne spremembe slovenskih občin v kontekstu EU

dr. Iztok Rakar, 19.9.2013

LOKALNA SAMOUPRAVA

dr. Iztok Rakar, Pravna praksa, 36/2013V razpravah o teritorialnih spremembah slovenskih občin se pogosto kot zgled navaja nekatere evropske države. Namen tega prispevka je predstaviti dogajanje in izkušnje na tem področju na ravni EU, s poudarkom na nekaterih državah, ki so za slovenski primer najbolj zanimive.
Naslovnica
Pravna praksa, 2011⁄36

Inšpekcije med upravnim ukrepanjem in prekrškovnimi sankcijami

Polonca Kovač, 22.9.2011

Uprava

dr. Polonca Kovač, Pravna praksa, 36/2011Kako bi se odzvali, če bi vam nekaj deset inšpektorjev enega od inšpektoratov dejalo, da že štiri leta po Zakonu o inšpekcijskem nadzoru (ZIN) niso izdali niti ene upravne odločbe, temveč zgolj akte v postopku o prekršku? Sama sem bila prepadena, saj menim, da tako ravnanje ni v skladu z opredelitvijo pristojnosti inšpekcij in namena inšpekcijskega nadzora, niti teoretično niti po določbah krovne zakonodaje o delovanju inšpekcijskih služb.
Naslovnica
Pravna praksa, 2011⁄36

Vacatio legis

Avtor ni naveden, 22.9.2011

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 36/2011je (ali bo) mimo: Akti, ki začnejo veljati v naslednjih desetih dneh: 1. Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o davčni službi - ZDS-1D (Ur. l. RS, št. 33/11) - veljati začne 18. maja; razen 2. člena tega zakona in tretjega odstavka 3. člena tega zakona, ki začneta veljati 1.
Naslovnica
Pravna praksa, 2011⁄36

Še o agrarnih skupnostih: pomanjkljivosti predloga novele ZPVAS-F

Andrej Hafner, 22.9.2011

DENACIONALIZACIJA IN LASTNINJENJE

Andrej Hafner, Pravna praksa, 36/2011Problematika upravljanja premoženja članov agrarnih skupnosti, ki jim je bila lastnina vrnjena po Zakonu o ponovni vzpostavitvi agrarnih skupnosti ter vrnitvi njihovega premoženja in pravic (ZPVAS), je (še) vedno zelo aktualna, kar potrjuje tudi predlog novele tega zakona (ZPVAS-F), ki jo je 18. julija 2011 v Državni zbor vložila skupina poslank in poslancev s prvopodpisanim Marijanom Križmanom. Težave, ki zahtevajo spremembe zakona, so povezane predvsem s pridobivanjem soglasij vseh solastnikov za sklepanje pravnih poslov, ki so potrebni za gospodarjenje s premoženjem. Ker pa to velikokrat ni možno, govorimo o t. i. "mrtvi lastnini".
Naslovnica
Pravna praksa, 2011⁄36

Slovenija je lepa in bogata država

Bojan Dobovšek, 22.9.2011

Uprava

dr. Bojan Dobovšek, Pravna praksa, 36/2011Naslov izhaja iz pogovora z uglednimi profesorji v avli Pravne fakultete v Gentu, na kateri že več let predavam o korupciji, pravni državi in kriminaliteti mrež. Podlaga ugotovitev v tem prispevku so moje kvantitativne in kvalitativne raziskave pojava korupcije v širšem smislu tako v Sloveniji kot tudi v Evropi, v katerih ugotavljam, da v Sloveniji ni problem korupcija na najnižji ravni, temveč t. i. sistemska korupcija, vezana na ugrabitev pravne države (ang. state capture) in prevzem institucij.
Naslovnica
Pravna praksa, 2010⁄36

Še o rokih, določenih v urah - pritožba zoper sklep o odreditvi pripora

Avtor ni naveden, 16.9.2010

Kazenski postopek, Človekove pravice

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 36/2010Članek iz revije Pravna praksa.
Naslovnica
Pravna praksa, 2010⁄36

Pridobitev neupravičene koristi s kršitvami temeljnih pravic delavcev

Teja Žučko, 16.9.2010

Uprava

Teja Žučko, Pravna praksa, 36/2010Članek iz revije Pravna praksa.
Naslovnica
Pravna praksa, 2010⁄36

Kršenje lastnih razpisnih navodil in omogočanje koristi izbranemu ponudniku

Teja Žučko, 16.9.2010

Uprava

Teja Žučko, Pravna praksa, 36/2010Članek iz revije Pravna praksa.
Naslovnica
Pravna praksa, 2010⁄36

Pravica do nepristranskega sojenja - izločitev sodnika

Avtor ni naveden, 16.9.2010

Kazenski postopek, Človekove pravice

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 36/2010Članek iz revije Pravna praksa.
Naslovnica
Pravna praksa, 2010⁄36

Skalpel, pendrek in redovalnica

Hinko Jenull, 16.9.2010

Uprava

Hinko Jenull, Pravna praksa, 36/2010Članek iz revije Pravna praksa.
Naslovnica
Pravna praksa, 2009⁄36

Uskladitev plač

Irena Vovk, 17.9.2009

Uprava

Irena Vovk, Pravna praksa, 36/2009Odbor za notranjo politiko, javno upravo in pravosodje Državnega zbora je 9. septembra po skrajšanem postopku sprejel dopolnjene predloge novel zakonov o sistemu plač v javnem sektorju, o sodniški službi, o državnem tožilstvu in o državnem pravobranilstvu, s katerimi želi Vlada uskladiti plače pravo...
Naslovnica
Pravna praksa, 2009⁄36

Več pristojnosti in več odgovornosti

Alenka Leskovic, 17.9.2009

Uprava

Alenka Leskovic, Pravna praksa, 36/2009Članek iz revije Pravna praksa
Naslovnica
Pravna praksa, 2009⁄36

Prekoračen Rubikon? (2.)

Alenka Leskovic, 17.9.2009

Uprava

Alenka Leskovic, Pravna praksa, 36/2009Vrhovni sodniki mag. Kristina Ožbolt, Brigita Domjan Pavlin in dr. Miodrag Đorđević so v odgovoru na mojo kolumno "Prekoračen Rubikon?" v PP, št. 29-30/2009, ki je bil objavljen v PP, št. 34/2009 (Odgovor na prispevek "Prekoračen Rubikon?", str. 19), med drugim poudarili, da sem se kot avtorica pris...
Naslovnica
Pravna praksa, 2009⁄36

Disciplinska odgovornost po Zakonu o javnih uslužbencih

Brigita Rajšter-Vranović, 17.9.2009

Uprava, Delovna razmerja

Brigita Rajšter-Vranović, Pravna praksa, 36/2009Vsak delavec je dolžan v delovnem razmerju izpolnjevati delovne obveznosti. O disciplinski odgovornosti delavca govorimo, če delavec ne izpolnjuje bodisi pogodbenih bodisi drugih obveznosti iz delovnega razmerja oziroma jih krši. Če gre za ugotavljanje disciplinske odgovornosti delavcev v javnem sek...
Naslovnica
Pravna praksa, 2009⁄36

Ravnanje naročnika po končanem postopku oddaje javnega naročila

Žarko Stevanović, 17.9.2009

Uprava

Žarko Stevanovič, Pravna praksa, 36/2009Ravnanje naročnika, ki po končanem postopku javnega naročila neizbranemu ponudniku neupravičeno onemogoči vpogled v zahtevano dokumentacijo o poteku postopka, ko ta potrebuje podatke zaradi vložitve zahtevka za revizijo, ustreza opredelitvi korupcije iz tretje alineje 2. člena Zakona o preprečevanju...
Naslovnica
Pravna praksa, 2008⁄36

Resnica o Patrii 2

mag. Katarina Krapež, 18.9.2008

Uprava

mag. Katarina Krapež, mag. Katarina Krapež, Pravna praksa, 36/2008Poslanci so na izredni seji Državnega zbora v torek, 9. septembra, enajst ur razpravljali o nakupu oklepnikov 8X8 in očitkih o domnevnih sumih korupcije. Sejo so sklenili s štirimi sklepi, s katerimi so med drugim izrekli podporo tožilstvu in policiji pri preiskavi kaznivih dejanj, predsednika proti...
Naslovnica
Pravna praksa, 2008⁄36

Sum korupcije pri izvedbi javnega naročanja storitev oz. blaga in gradenj

Mojca Beliš, 18.9.2008

Uprava

Mojca Beliš, Mojca Beliš, Pravna praksa, 36/2008Ravnanje uradnih oseb ministrstva in občine, ki glede na ocenjeno vrednost javnega naročila izberejo neustrezen postopek oddaje javnega naročila in v nasprotju s predpisi naročila ne objavijo ter s tem v postopku izbire omogočijo prednost le nekaterim ponudnikom, ustreza opredelitvi korupcije v smis...
<<  Prejšnja | Stran: 1 2 3 | Naslednja  >>

Očisti

Publikacije

< VsiPravna praksa 36

Leto objave

2019(5) 2014(2) 2013(2) 2011(4)
2010(5) 2009(5) 2008(2) 2007(2)
2006(4) 2004(6) 2002(9) 2001(12)

Področja

< Vsi 1. DRŽAVNA UREDITEV REPUBLIKE SLOVENIJE 1.1. USTAVNA UREDITEV 1.2. ORGANI REPUBLIKE SLOVENIJE 1.4. LOKALNA SAMOUPRAVA 1.5. DENACIONALIZACIJA IN LASTNINJENJE

Avtorji

A B C ĆČD ĐEFG H IJ K L M N OPQR S Š T UV WXYZ Ž

 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov