O podjetju O reviji Kontakt Napotki za pripravo prispevkov English
  Arhiv člankov Arhiv člankov | Letna kazala   
 

Literatura

Stran 1 / 2
Dokumenti od 1 do 25 (od skupaj 36)
Publikacija Članek
Naslovnica
Pravna praksa, 2017⁄24-25

Neposredna plačila podizvajalcem po ZJN-3 in OZ s poudarkom na pripoznavi terjatve

Klemen Valter, 22.6.2017

PRORAČUN

Klemen Valter, Pravna praksa, 24-25/2017Neposredna plačila podizvajalcem po določbah Zakona o javnem naročanju (ZJN-3) niso več zakonsko obvezna, kot so bila po prej veljavnem Zakonu o javnem naročanju (ZJN-2), ki je z novelo ZJN-2B uvedel zakonsko obvezna neposredna plačila podizvajalcem. Podizvajalci pa imajo po ZJN-3 še vedno možnost, da sami predložijo zahtevo za neposredno plačilo v ponudbi glavnega izvajalca; ali pa zahtevajo neposredno plačilo kadarkoli kasneje tekom izvajanja javnega naročila gradnje ali storitve (ob začasnih situacijah oziroma računih) ali na koncu (ob končni situaciji oziroma računu) na podlagi določbe 631. člena Obligacijskega zakonika (OZ). V obeh primerih pa je pripoznava terjatve podizvajalca s strani glavnega izvajalca eden od pogojev za izvedbo neposrednega plačila naročnika posameznemu podizvajalcu.
Naslovnica
Pravna praksa, 2017⁄7-8

Javna naročila, katerih ocenjena vrednost je nižja od mejnih vrednosti za uporabo ZJN-3 - t. i. evidenčna naročila

Blažka Vrsajković, 23.2.2017

PRORAČUN

Blažka Vrsajković, Pravna praksa, 7-8/2017Zakon o javnem naročanju (ZJN-3) v drugem odstavku 21. člena ureja javna naročila, za katera glede na ocenjeno vrednost predmeta javnega naročila ni treba izvesti postopka javnega naročanja - evidenčna naročila. Določila ZJN-3 se na splošnem področju za javna naročila, katerih ocenjena vrednost je nižja od mejnih vrednosti za uporabo ZJN-3, uporabljajo v omejenem obsegu. Za oddana evidenčna naročila je namreč naročnik, upoštevaje določila ZJN-3, v primeru, da predmet javnega naročila presega ocenjeno vrednost 10.000 evrov brez DDV in ne dosega mejnih vrednosti za uporabo ZJN-3, dolžan voditi evidenco z objavo relevantnih podatkov in na Portalu javnih naročil do zadnjega dne februarja tekočega leta za preteklo leto objaviti statistiko za vsa oddana evidenčna naročila. Pri oddaji evidenčnih naročil je naročnik dolžan upoštevati načela, na katerih temelji javno naročanje.
Naslovnica
Pravna praksa, 2016⁄24

Ali je župan lahko član organov vodenja ali nadzora?

Igor Vuksanovič, 16.6.2016

PRORAČUN, LOKALNA SAMOUPRAVA

Igor Vuksanovič, Pravna praksa, 24/2016• Ali je dopustno članstvo župana v upravi, nadzornem svetu ali upravnem odboru gospodarske družbe, javnega podjetja, zavoda, katerih ustanovitelj oziroma družbenik je občina?
Naslovnica
Pravna praksa, 2016⁄2

Bistvene novosti ZJN-3

Irena Vovk, 14.1.2016

PRORAČUN

Irena Vovk, Pravna praksa, 2/2016Državni zbor je 18. decembra 2015 sprejel novi Zakon o javnem naročanju (ZJN-3), ki bo začel veljati 1. aprila 2016 in bo združil javno naročanje na splošnem in infrastrukturnem področju (do zdaj ZJN-2 in ZJNVETPS).
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄41

Novi zakon o javnem naročanju (ZJN-3) že novembra?

Blažka Vrsajković, 22.10.2015

PRORAČUN

Blažka Vrsajković, Pravna praksa, 41/2015V Kongresnem centru Portus v Portorožu je 15. in 16. oktobra 2015 potekal tradicionalni, že 18. posvet Dnevi javnih naročil, tokrat na temo najpomembnejših novosti v predlaganem novem Zakonu o javnem naročanju (ZJN-3) in njihovih povezav s preostalo zakonodajo ter praktičnih izkušenj pri uporabi aktualne zakonodaje. Organizirala ga je Agencija za management v sodelovanju z Društvom za javna naročila, pritegnil pa je skoraj 200 udeležencev.
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄31-32

ZJN-3

Irena Vovk, 20.8.2015

PRORAČUN

Irena Vovk, Pravna praksa, 31-32/2015Predlog novega zakona o javnem naročanju (ZJN-3), ki ga je 23. julija sprejela Vlada, v slovenski pravni red v celoti prenaša novi evropski direktivi s področja javnega naročanja, njegove rešitve pa bodo omogočile bolj transparentne, krajše in učinkovitejše postopke. Novi sistem spodbuja inovativnost in izbor izvajalcev na podlagi najboljšega razmerja med ceno in kakovostjo. Za nekatere specifične storitve pa izrecno prepoveduje zgolj ceno kot edino merilo za izbor (inženirske, arhitekturne storitve ipd.).
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄22

ZUPJS

Irena Vovk, 4.6.2015

PRORAČUN

Irena Vovk, Pravna praksa, 22/2015Varuh človekovih pravic je 20. junija 2015 na Ustavno sodišče vložil zahtevo za oceno ustavnosti treh določb - petega odstavka 10. člena, četrte točke prvega odstavka 12. in prvega odstavka 14. člena Zakona o uveljavljanju pravic iz javnih sredstev (ZUPJS) ter ene od določb (drugega odstavka 7. člena) z njim povezanega pravilnika. Določbe po presoji varuhinje Vlaste Nussdorfer nedopustno posegajo v pravice najranljivejših skupin prebivalstva, predvsem otrok.
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄22

Portal javnih naročil

Irena Vovk, 4.6.2015

PRORAČUN

Irena Vovk, Pravna praksa, 22/2015Z novelo Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (ZDIJZ-C) je bila vzpostavljena pravna podlaga za povečanje transparentnosti delovanja naročnikov na področju javnega naročanja. ZDIJZ-C tako določa, da so registrirani zavezanci, ki nastopajo kot naročniki, koncedenti ali javni partnerji, v 48 dneh od oddaje javnega naročila, podelitve koncesije ali izbire izvajalca javno-zasebnega partnerja dolžni objaviti javno dostopne informacije javnega značaja iz pogodbe, ki jo sklenejo.
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄5

Objava pogodb

Irena Vovk, 5.2.2015

PRORAČUN

Irena Vovk, Pravna praksa, 5/2015Z novelo Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (ZDIJZ-C) je bila vzpostavljena pravna podlaga za povečanje transparentnosti delovanja naročnikov na področju javnega naročanja. S tem ZDIJZ sledi načelom, ki so na tem področju uveljavljena v okviru organizacij OECD in Partnerstva za odprto vlado (Open Government Partnership). Eno od pomembnih priporočil partnerstva je namreč proaktivna objava bistvenih dokumentov in podatkov o javnih naročilih na spletu.
Naslovnica
Pravna praksa, 2013⁄29-30

Javna naročila - snemanje pogajanj

Irena Vovk, 25.7.2013

Osebna stanja, državljanstvo, prebivalstvo, PRORAČUN

Irena Vovk, Pravna praksa, 29-30/2013Ali se lahko snemajo pogajanja brez predhodne objave v postopku javnega naročila (pogajanja naj bi potekala ustno, z vsakim ponudnikom posebej)? Ali je to v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1)?
Naslovnica
Pravna praksa, 2013⁄24-25

Bdimo nad potmi javnega denarja

Tomaž Vesel, 20.6.2013

PRORAČUN

Tomaž Vesel, Pravna praksa, 24-25/2013Računsko sodišče je po slovenski ustavi najvišji organ kontrole celotne javne porabe. Za poslanstvo si je zastavilo pravočasno in objektivno obveščanje javnosti o pomembnih odkritjih revizij poslovanja uporabnikov javnih sredstev, z razkrivanjem nepravilnosti in nesmotrnosti pri javnem poslovanju op
Naslovnica
Pravna praksa, 2012⁄14

Rebalans proračuna

Irena Vovk, 12.4.2012

PRORAČUN

Irena Vovk, Pravna praksa, 14/2012Vlada je 5. aprila sprejela in v Državni zbor poslala rebalans proračuna Republike Slovenije za leto 2012, ki predvideva 7,942 milijarde evrov prihodkov in 9,014 milijarde evrov odhodkov ter primanjkljaj v višini približno treh odstotkov BDP. Na Ekonomsko-socialnem svetu pa je socialnim partnerjem predstavila tudi predlog 14 ukrepov za povečanje proračunskih prilivov.
Naslovnica
Pravna praksa, 2012⁄3

Ustava in dolžniška zavora

Igor Vuksanović, 26.1.2012

PRORAČUN

Igor Vuksanović, Pravna praksa, 3/2012Priča smo pretežno enotnemu navdušenju političnih elit in akademske stroke nad dopolnitvijo Ustave z "zlatim pravilom" o najvišjem dovoljenem javnem dolgu države (nem. Schuldenbremse - dolžniška zavora). Videti je, da je mišljena omejitev, izražena v odstotkih bruto domačega proizvoda (BDP), na čemer gradi tudi predlog sprememb javnofinančne zakonodaje, ki naj bi postavil zgornjo mejo (bruto) zadolževanja pri 48 odstotkih BDP. Po pravu Evropske unije (EU) nas že tako ali tako zavezuje maastrichtska meja pri 60 odstotkih BDP, hkrati pa dvojec Merkel-Sarkozy neustavljivo promovira idejo o fiskalnem paktu držav evrskega območja. Tukaj se niti nima smisla ukvarjati s psihološko-antropološko sliko slovenskih elit, ki z brezmejno energijo podprejo predlog, ki je pisan na kožo eni državi članici EU (Nemčiji), niti črhnejo pa ne o predlogih, ki bi bili v korist lastni državi (uvedba evrskih obveznic, za katere jamči Nemčija, sredstva pa pridobivajo tudi šibkejše države).
Naslovnica
Pravna praksa, 2011⁄48

Zakon o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (ZPVPJN)

Matjaž Verbič, 15.12.2011

PRORAČUN

Matjaž Verbič, Pravna praksa, 48/2011 ZVJPN je bil sprejet v začetku junija, veljati je začel 3. julija 2011. Pri GV Založbi pa je izšla knjiga Zakon o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (ZPVPJN) z uvodnimi pojasnili dr. Vesne Krajnc in Vide Kostanjevec. Knjiga z zakonom obsega 138 strani, uvodna pojasnila pa so razdelje
Naslovnica
Pravna praksa, 2011⁄41-42

Ustava in ekonomska politika

Igor Vuksanović, 27.10.2011

Ustavno sodišče, PRORAČUN

Igor Vuksanović, Pravna praksa, 41-42/2011Stališča v tem prispevku niso nujno tudi stališča ustanove, v kateri je avtor zaposlen. Članek mag. Jorga Kristijana Petroviča je tudi v strokovni pravni literaturi končno načel problematiko sprememb Ustave na področju javnih financ s ciljem obvladovanja posledic ekonomske krize (ustavno omeje
Naslovnica
Pravna praksa, 2011⁄21

Javno-zasebno partnerstvo pri vodnih pravicah in pooblastilih na področju varstva okolja

Adrijana Viler-Kovačič, 2.6.2011

PRORAČUN

mag. Adrijana Viler-Kovačič, Pravna praksa, 21/2011Javno-zasebno partnerstvo je razmeroma nov ekonomski in pravni instrument, ki ga je leta 2006 uvedel Zakon o javno-zasebnem partnerstvu (ZJZP). Zakon je krovni predpis o povezovanju javnih in zasebnih partnerjev za pospeševanje uresničevanja projektov v javnem interesu. Iz Poročila o sklenjenih oblikah javno-zasebnega partnerstva v Republiki Sloveniji v letu 2009 izhaja, da se v javno-zasebno partnerstvo uvrščajo tudi vodne pravice (koncesije in vodna dovoljenja) in nekatera pooblastila na področju varstva okolja. Menim pa, da ti instituti ne sodijo v javno-zasebno partnerstvo.
Naslovnica
Pravna praksa, 2011⁄13

Plačila podizvajalcem

Irena Vovk, 7.4.2011

PRORAČUN

Irena Vovk, Pravna praksa, 13/2011Predlog novele Zakona o javnem naročanju na vodnem, energetskem, transportnem področju in področju poštnih storitev (ZJNVETPS), ki ga je 31. marca sprejela Vlada, smiselno sledi noveli Zakona o javnem naročanju (ZJN-2C, velja od 30. marca) in odpravlja pomanjkljivosti, ki so se pokazale pri izvajanju ZJNVETPS. Zaradi obida določb ZJNVETPS, s katerimi je zakonodajalec želel zmanjšati plačilo nedisciplino, se namreč spreminja ureditev obveznih neposrednih plačil podizvajalcem.
Naslovnica
Pravna praksa, 2011⁄11

Državna revizijska komisija za revizijo postopkov oddaje javnih naročil

Irena Vovk, 24.3.2011

PRORAČUN

Irena Vovk, Pravna praksa, 11/2011Državna revizijska komisija za revizijo postopkov oddaje javnih naročil (DKOM) je samostojen in neodvisen državni organ nadzora nad zakonitostjo postopkov javnega naročanja, ki zagotavlja pravno varstvo ponudnikov v vseh stopnjah postopkov oddaje javnih naročil. Položaj in organizacijo Državne revizijske komisije ureja Zakon o reviziji postopkov javnega naročanja (ZRPJN). Trenutno ji predseduje Miriam Ravnikar Šurk.
Naslovnica
Pravna praksa, 2011⁄9

Nova agencija

Irena Vovk, 10.3.2011

PRORAČUN

Irena Vovk, Pravna praksa, 9/2011"Agencija za javna naročila je bila ustanovljena predvsem z namenom izboljšanja postopkov v procesih javnega naročanja in zmanjšanja javne porabe," je na srečanju Pravniškega društva v Ljubljani 3. marca dejal direktor Javne agencije za javno naročanje RS Sašo Matos. Večina držav članic EU ima namreč osrednji nabavni organ, katerega poglavitna naloga je predvsem skrb za skupno javno naročanje.
Naslovnica
Pravna praksa, 2010⁄27

(Proti)ustavnost in (ne)zakonitost postopkov javnih razpisov za (so)financiranje raziskovalne dejavnosti

dr. Katja Triller-Vrtovec, 8.7.2010

PRORAČUN

dr. Katja Triller-Vrtovec, Pravna praksa, 27/2010Članek iz revije Pravna praksa.
Naslovnica
Pravna praksa, 2010⁄24-25

Podizvajalci pri izvedbi javnih naročil

Matjaž Verbič, 17.6.2010

PRORAČUN, Obligacije

Maja Potočnik, Matjaž Verbič, Pravna praksa, 24-25/2010Od uveljavitve novele Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o javnem naročanju (ZJN-2B)1 se v praksi pojavljajo dileme, ki se nanašajo na status in obravnavanje ponudb, v katerih nastopajo ponudniki s podizvajalci. Vprašanja so povezana z vprašanjem dopolnjevanja formalnih nepopolnosti ponudb, v...
Naslovnica
Pravna praksa, 2010⁄12

Nova agencija

Irena Vovk, 25.3.2010

PRORAČUN

Irena Vovk, Pravna praksa, 12/2010"Lani aprila je bila imenovana medresorska delovna skupina, katere osnovna naloga je bila pregledati sistem javnega naročanja ter pripraviti predloge ukrepov in sprememb zakonodaje s ciljem zagotoviti izboljšanje postopkov v procesih javnega naročanja ter zmanjšanje javne uporabe. Po pregledu sistem...
Naslovnica
Pravna praksa, 2006⁄9

Vse več pritožb

Irena Vovk, 9.3.2006

Proračun, Revizija

Irena Vovk, Pravna praksa, 9/2006Na tiskovni konferenci Državne revizijske komisije za revizijo postopkov oddaje javnih naročil 16. februarja sta dr. Aleksij Mužina in mag. Franc Kodela predstavila letno poročilo. Državna revizijska komisija je lani prejela 497 zahtevkov za revizijo (leta 2004 378 zahtevkov, leta 2003 363 zahtevkov...
Naslovnica
Pravna praksa, 2005⁄14-15

DRŽAVNE POMOČI: Državne pomoči na tekmovanju

Ana Vlahek, 14.4.2005

Proračun, Višje in visoko šolstvo

Ana Vlahek, Pravna praksa, 14-15/2005V letošnjem študijskem letu se je ekipa študentov ljubljanske PF tretjič udeležila prestižnega svetovnega tekmovanja iz prava EU, t. i. European Law Moot Court Competition. Izmed več kot 100 ekip (predvsem Evrope in ZDA) smo se najprej na podlagi pisnih izdelkov uvrstili med 48 najboljših ekip in si...
Naslovnica
Pravna praksa, 2005⁄10-11

FINANCE-PRORAČUN: Finance in proračun Unije

Matija Vidmar, 24.3.2005

Proračun

Matija Vidmar, Pravna praksa, 10-11/2005Finance in proračun Unije ustava obravnava v I. in II. delu. Prvi del z naslovom Finance Unije (členi od I-53 do I-56) ureja bistvena določila o proračunskih in finančnih načelih, o lastnih sredstvih Unije in o večletnem finančnem okviru, tretji del z naslovom poglavja Finančne določbe (členi od III...
<<  Prejšnja | Stran: 1 2 | Naslednja  >>

Očisti

Publikacije

Pravna praksa(36)

Leto objave

2017(2) 2016(2) 2015(5) 2013(2)
2012(2) 2011(6) 2010(3) 2006(1)
2005(3) 2003(2) 2002(4) 2001(1)
2000(2) 1994(1)

Področja

< Vsi 3. JAVNE FINANCE 3.3. PRORAČUN

Avtorji

< Vsi
ABCĆČDĐEFGHIJKLMNOPQRSŠTUV WXYZŽ

 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov