O podjetju O reviji Kontakt Napotki za pripravo prispevkov English
  Arhiv člankov Arhiv člankov | Letna kazala   
 

Literatura

Stran 1 / 1
Dokumenti od 1 do 9 (od skupaj 9)
Publikacija Članek
Naslovnica
Pravna praksa, 2019⁄42-43

Zbornik Spomladanski Veliki kongres javnega naročanja 2019

dr. Boštjan Ferk, 7.11.2019

Kultura in umetnost

dr. Boštjan Ferk, Pravna praksa, 42-43/2019V organizaciji GV Založbe je spomladi 2019 potekal kongres javnega naročanja, v okviru katerega je bil izdan tudi zbornik Spomladanski Veliki kongresa javnega naročanja 2019. Zbornik je tematsko razdeljen v tri sklope.
Naslovnica
Pravna praksa, 2014⁄20

Direktiva o podeljevanju koncesijskih pogodb

dr. Boštjan Ferk, 22.5.2014

Gospodarske družbe, splošni predpisi

dr. Boštjan Ferk, Pravna praksa, 20/2014V Uradnem listu EU je bila konec marca 2014 objavljena Direktiva 2014/23/EU Evropskega parlamenta in Sveta z dne 26. februarja 2014 o podeljevanju koncesijskih pogodb. Direktiva je del širšega svežnja četrte generacije direktiv, ki urejajo področje javnega naročanja. S tem svežnjem je prvič v pravu EU celovito urejeno tudi področje podeljevanja koncesijskih pogodb, ki je bilo do zdaj praviloma izvzeto iz sistema javnih naročil ter se je razvijalo predvsem v praksi Sodišča EU.
Naslovnica
Pravna praksa, 2012⁄21

Razvoj in novosti na področju javno-zasebnega partnerstva

Boštjan Ferk, 31.5.2012

Evropska (gospodarska) skupnost (unija)

Boštjan Ferk, Pravna praksa, 21/2012V večini držav EU ostajajo javno-zasebna partnerstva in v njihovem okviru tudi koncesije eden ključnih instrumentov za uravnoteženje javnih financ. Tako je že leta 2009 Komisija objavila Sporočilo o sproščanju zasebnih in javnih investicij za okrevanje in dolgoročne strukturne spremembe: razvoj javno-zasebnih partnerstev, v katerem so poudarjena javno-zasebna partnerstva kot uspešno orodje za povečanje učinkovitosti izvajanja javnih služb in zagotavljanja zasebnih virov financiranja javnih projektov. Naslednja pomembna potrditev je decembra 2010 objavljeno Jaspersovo poročilo, ki obravnava financiranje javne infrastrukture s kombiniranjem sredstev skladov EU in javno-zasebnimi partnerstvi, pri katerih je nedvoumno potrjena skladnost financiranja javnih infrastrukturnih projektov na način, da se sočasno uporabljajo sredstva skladov EU in zasebni kapital prek instituta javno-zasebnega partnerstva. Ugotovimo torej lahko, da na ravni EU ni več dileme, javno-zasebna partnerstva da ali ne, ampak predvsem, kako jih oblikovati, da bo optimalno zadovoljen javni interes. Pri tem je eno ključnih vprašanj z vidika prava EU, kdaj in v kolikšnem obsegu je treba za izbor zasebnega partnerja spoštovati pravila o javnem naročanju oziroma kje je meja med javno-zasebnimi partnerstvi in javnimi naročili.
Naslovnica
Pravna praksa, 2012⁄18

Zeleno javno naročanje

Ferk Boštjan, Kašnik Branko, Potočnik Maja, 10.5.2012

PRORAČUN

Boštjan Ferk, Branko Kašnik, mag. Maja Potočnik, Pravna praksa, 18/2012Zeleno javno naročanje je trend, tako v EU kot tudi v Sloveniji. Pri tem ne gre toliko za posledico spreminjanja normativnega okvirja in političnih smernic, ki poudarjajo trajnostni in okolju prijazen razvoj, ampak predvsem za vpliv splošnih trendov potrošništva na sistem javnega naročanja. Eko, bio, zeleno, reciklirano, energijsko varčno itd. so oznake izdelkov široke porabe, ki jih lahko uvrstimo v okvir tega, kar javni sektor pojmuje kot zeleno javno naročanje.
Naslovnica
Pravna praksa, 2011⁄37

Zakon o javnem naročanju - ZJN-2

Boštjan Ferk, 29.9.2011

Kultura in umetnost

Boštjan Ferk, Pravna praksa, 37/2011Sistem javnega naročanja v Sloveniji je v nenehni krizi. Glavni krivec zanjo je neizdelana strategija sistema javnega naročanja na ravni države, ki se kaže tudi v (pre)pogostih in slabo premišljenih spremembah zakonodaje. Trenutno veljavni Zakon o javnem naročanju (ZJN-2), ki je bil sprejet leta 2006, je bil razmeroma korenito spremenjen v letih 2008, 2010 in 2011. Odsotnost poglobljenega premisleka je jasno razvidna iz primerjave sprememb v letih 2010 in 2011 - novela iz leta 2011 se namreč večinoma nanaša na člene, ki so bili spremenjeni že leto poprej. Ugotovimo torej lahko, da se z zadnjo spremembo (ZJN-2C) poskuša popraviti napake, ki so bile storjene v noveli ZJN-2B. Vrtimo se torej v začaranem krogu nenehnega noveliranja brez jasnih ciljev.
Naslovnica
Pravna praksa, 2011⁄32

Državne pomoči podjetjem

Boštjan Ferk, 25.8.2011

Kultura in umetnost

Boštjan Ferk, Pravna praksa, 32/2011Že nekajkrat sem zasledil mnenje, da so pravila o (ne)združljivosti državnih pomoči z notranjim trgom verjetno najpogosteje kršena pravila Pogodbe o delovanju Evropske unije (PDEU). O pomembnosti področja pričajo tudi številna vprašanja, ki se pojavljajo v praksi, in veliko zadev pred Evropsko komisijo in Sodiščem EU. Ne smemo pa pozabiti tudi na korenit miselni premik na tem področju, ki je posledica gospodarske krize. Prav zato je knjiga dr. Aleša Ferčiča Državne pomoči podjetjem (Uradni list Republike Slovenije, 2011, 405 strani) pomemben korak naprej k poznavanju teorije in prakse na področju državnih pomoči v Sloveniji.
Naslovnica
Pravna praksa, 2011⁄18

Alternativni viri financiranja javne infrastrukture

Ferk Petra, Ferk Boštjan, 12.5.2011

PRORAČUN

mag. Petra Ferk, Boštjan Ferk, Pravna praksa, 18/2011Gospodarska kriza je temeljito spremenila pogled na investicije v javno infrastrukturo. V vseh državah članicah prihaja do težav v zvezi s takimi investicijami, pri njihovem premagovanju pa so nekatere države uspešnejše kot druge. Slovenija ni imuna za svetovno dogajanje, hkrati pa spada med države, pri katerih je mogoče zaznati izrazito konzervativen odnos, zlasti na državni ravni, glede uporabe alternativnih virov financiranja, ki jo pri investicijah v javno infrastrukturo spodbuja in promovira Evropska unija (EU). Namen tega prispevka je predstaviti vsebino in potencial alternativnih virov financiranja javne infrastrukture. Obravnavala bova sočasno uporabo sredstev EU in zasebnega kapitala pri financiranju javnih infrastrukturnih projektov po modelu javno-zasebnega partnerstva.
Naslovnica
Pravna praksa, 2010⁄44

Okvirni sporazum

Boštjan Ferk, 11.11.2010

PRORAČUN

Boštjan Ferk, Pravna praksa, 44/2010Članek iz revije Pravna praksa
Naslovnica
Pravna praksa, 2008⁄12

Zagotovitev enakopravne obravnave ponudnikov v postopku s konkurenčnim dialogom

Boštjan Ferk, 27.3.2008

Evropska (gospodarska) skupnost (unija)

Boštjan Ferk, Pravna praksa, 12/2008 Konferenca EU univ. dipl. pravnik, pomočnik direktorja v družbi Praetor, d.o.o. Konkurenčni dialog je posebna oblika postopka oddaje javnega naročila oz. izbire izvajalca javno-zasebnega partnerstva, ki omogoča neposredno komunikacijo med javnim in zasebnim sektorjem v okviru samega posto...
<<  Prejšnja | Stran: 1 | Naslednja  >>

Očisti

Publikacije

< VsiPravna praksa
44(1) 42-43(1) 37(1) 32(1)
21(1) 20(1) 18(2) 12(1)

Leto objave

2019(1) 2014(1) 2012(2) 2011(3)
2010(1) 2008(1)

Področja

3. JAVNE FINANCE 4. GOSPODARSKOPRAVNA UREDITEV 7. NEGOSPODARSKE DEJAVNOSTI 10. MEDNARODNO PRAVO

Avtorji

< Vsi
ABCĆČDĐEF GHIJKLMNOPQRSŠTUVWXYZŽ
< Prva črka priimka: F

 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov