O podjetju O reviji Kontakt Napotki za pripravo prispevkov English
  Arhiv člankov Arhiv člankov | Letna kazala   
 

Literatura

Stran 1 / 1
Dokumenti od 1 do 12 (od skupaj 12)
Publikacija Članek
Naslovnica
Pravna praksa, 2016⁄45-46

Prekršek v zvezi s plačilom za delo - izključitev iz sodelovanja v postopkih javnega naročanja po ZJN-3 ter prepoved ustanavljanja po ZGD-1I

Žvipelj Marko, Rejc Žiga, 24.11.2016

Gospodarske družbe, splošni predpisi

mag. Marko Žvipelj, Žiga Rejc, Pravna praksa, 45-46/2016Novi Zakon o javnem naročanju (ZJN-3) ter zadnja novela Zakona o gospodarskih družbah (ZGD-1I) sta prinesla tudi določbi o obvezni triletni izključitvi subjektov iz postopkov javnega naročanja ter triletni prepovedi postati ustanovitelj, družbenik in podjetnik za storilce prekrškov v zvezi s plačilom za delo (in zaposlovanjem na črno) (v nadaljevanju skupaj: zakonski prepovedi). Glede na dikcijo danih določb - ki jih v praksi tako razumejo tudi javni naročniki, notarji in drugi subjekti, ki so pristojni za vodenje postopkov v tej zvezi - gre za prepovedi, katerih učinek je retroaktiven, saj nista omejeni na prekrške, storjene po uveljavitvi predmetnih zakonskih določb, temveč se v tej zvezi upoštevajo tudi prekrški, storjeni pred datumom veljavnosti oziroma začetka uporabe teh prepovedi.
Naslovnica
Pravna praksa, 2012⁄4

Dopustnost spremembe pogodbe brez objave javnega razpisa po praksi Sodišča EU

Mužina Aleksij, Žvipelj Marko, 2.2.2012

Upravni postopek in upravne takse, PRORAČUN

dr. Aleksij Mužina, Marko Žvipelj, Pravna praksa, 4/2012V času zaostrenih razmer na gospodarskem trgu precej gospodarskih subjektov (oziroma partnerjev pri joint venture) in njihovih podizvajalcev, ki so s pogodbami prevzeli obveznosti pri javnem naročanju blaga, storitev in gradenj, teh obveznosti iz različnih razlogov niso več sposobni obvladovati oziroma pripravljeni poravnati. Navadno gre za nastop trajnejše nelikvidnosti ali dolgoročne plačilne nesposobnosti (insolventnost), včasih je razloge za odpoved sodelovanja pri prevzetih obveznostih najti v sporih z naročnikom ali v lastni sferi (na primer s partnerjem ali podizvajalci), drugič pa v trenutku izvajanja del s pogodbo prevzeta dela oziroma storitve nikakor več na ustrezajo pričakovanjem, ki so jih stranke imele pred sklenitvijo pogodbe.
Naslovnica
Pravna praksa, 2009⁄11

Zaključek postopka javnega naročanja brez izbire najugodnejšega ponudnika z vidika evropskega prava

Marko Žvipelj, 19.3.2009

Evropska (gospodarska) skupnost (unija)

Marko Žvipelj, Marko Žvipelj, Pravna praksa, 11/2009Namen javnega naročanja je pregledna (transparentna) izbira najugodnejše ponudbe po reguliranem postopku ter na podlagi meril in pogojev, določenih v objavi razpisa oziroma v razpisni dokumentaciji. Vendar pa se vsak postopek javnega naročanja iz različnih razlogov ne konča nujno z izbiro najugodnej...
Naslovnica
Pravna praksa, 2007⁄5

ZJN-2 in ZJNVETPS s pojasnili ter ZIZP s pojasnili

Marko Žvipelj, 9.2.2007

Proračun, Gospodarske družbe, splošni predpisi

Marko Žvipelj, Pravna praksa, 5/2007univ. dipl. pravnik V prvem mesecu letošnjega leta sta knjižne police literature s področja javnega naročanja, koncesij in javno-zasebnega partnerstva obogatili dve publikaciji s pojasnili institutov, pojmov in razmerij, opredeljenih z Zakonom o javnih naročilih (ZJN-2), Zakonom o javnem naroča...
Naslovnica
Pravna praksa, 2005⁄35-36

Oddaja javnega naročila javnemu podjetju v luči odločitev Sodišča ES

Marko Žvipelj, 15.9.2005

Sodišča

Marko Žvipelj, Pravna praksa, 35-36/2005Vprašanje obveznosti postopanja po pravilih javnega naročanja v primeru oddaje naročila javnemu podjetju, v katerem je javni naročnik družbenik, je v teoriji že bilo predmet obravnave, pretežno pod vplivom odločitev Sodišča ES, deloma pa kot posledica implementacije 6. člena direktive 92/50/EEC, ki ...
Naslovnica
Pravna praksa, 2005⁄14-15

KNJIGE: Vzorci aktov v postopkih javnih naročil

Marko Žvipelj, 14.4.2005

Proračun

Marko Žvipelj, Pravna praksa, 14-15/2005Področje javnih naročil, ki je doslej strokovno zaposlovalo številne avtorje, ki so s svojimi teoretičnimi deli, komentarji, razpravami in predlogi prispevali k ustrezni pravni ureditvi in umestitvi prava javnih naročil v pravni sistem Republike Slovenije, je obogatila publikacija »Vzorci aktov v po...
Naslovnica
Pravna praksa, 2005⁄6

JAVNA NAROČILA: Oddaja javnega naročila nad milijardo tolarjev – kopija ponudbe

Marko Žvipelj, 17.2.2005

Proračun

Marko Žvipelj, Pravna praksa, 6/2005Zadnji dan januarja je poteklo okroglo leto od uveljavitve novele Zakona o javnih naročilih (Ur. l. RS, št. 39/00, 102/00 in 2/04 - ZJN-1), ki je s številnimi novostmi in dopolnitvami obsežneje posegla v materijo spremenjenega zakona.
Naslovnica
Pravna praksa, 2004⁄41

Izbira notarja, odvetnika -- po zakonu o javnih naročilih?

dr. Marko Žvipelj, 2.12.2004

Odvetništvo in notariat, Proračun

dr. Marko Žvipelj, Pravna praksa, 41/2004V zvezi z vprašanjem, ki smo ga zapisali v naslov tega zapisa, je zadnje čase prebrati v časopisju nekatere poenostavitve, izrekajo pa jih strokovni javnosti vse prej kot nepoznani pravniki. Zato bomo poskusili argumentirati trditev, da izbira notarja ali odvetnika (smiselno: cenilca, izvedenca …) n...
Naslovnica
Pravna praksa, 2004⁄31

Odločitve Sodišča Evropskih skupnosti -- s pojasnili (2.)

Marko Žvipelj, 23.9.2004

Sodišča

Marko Žvipelj, Pravna praksa, 31/2004V II. delu knjige "Odločitve Sodišča Evropskih skupnosti s pojasnili" je oblikovanje definicij in narava štirih temeljnih svoboščin (prost pretok blaga, oseb, kapitala in storitev) podana s "sporočili" 125 odločitev Sodišča ES. Temeljna značilnost teh najpomembnejših načel notranjega trga EU, kot...
Naslovnica
Pravna praksa, 2004⁄23

Ureditev javnih naročil v Republiki Srbiji

Marko Žvipelj, 15.7.2004

Proračun

Marko Žvipelj, Pravna praksa, 23/20041. Uvodno Srbska skupščina je julija 2002 sprejela Zakon o javnih naročilih (v izvirniku: Zakon o javnim nabavkama -- v nadaljevanju: ZJN-Sr) in se s tem priključila tranzicijskim državam, ki so občutljivo področje oddaje javnih naročil že ustrezno zakonsko regulirale. Čeprav je sedaj v pripravi ...
Naslovnica
Pravna praksa, 2004⁄15-16

Nemožnost pravočasne dobave predmeta javnega naročila

Marko Žvipelj, 20.5.2004

Proračun

Marko Žvipelj, Pravna praksa, 15-16/2004Državna revizijska komisija je v postopku revizije postopka oddaje javnega naročila odločala o vprašanju, ali bo izbrani ponudnik, glede na navedbo vlagatelja, da se je proizvodnja predmeta javnega naročila -- specialno vozilo -- premaknila za 10 tednov, vozilo lahko dobavil pravočasno, skladno z za...
Naslovnica
Pravna praksa, 2004⁄2

Kaj se ugotavlja na javnem odpiranju ponudb?

Marko Žvipelj, 22.1.2004

Obligacije

Marko Žvipelj, Pravna praksa, 2/2004Odločitve Državne revizijske komisije O odpiranju ponudb, kot eni izmed v faz postopka oddaje javnega naročila, mora naročnik, skladno z določilom 74. člena Zakona o javnih naročilih (Ur. l. RS, št. 39/00 in 102/00; v nadaljevanju: ZJN-1), voditi zapisnik.
<<  Prejšnja | Stran: 1 | Naslednja  >>

Očisti

Publikacije

Pravna praksa(12)

Leto objave

2016(1) 2012(1) 2009(1) 2007(1)
2005(3) 2004(5)

Področja

2. PRAVNA PODROČJA 3. JAVNE FINANCE 4. GOSPODARSKOPRAVNA UREDITEV 10. MEDNARODNO PRAVO

Avtorji

< Vsi
ABCĆČDĐEFGHIJKLMNOPQRSŠTUVWXYZŽ
< Prva črka priimka: Ž

 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov