O podjetju O reviji Kontakt Napotki za pripravo prispevkov English
  Arhiv člankov Arhiv člankov | Letna kazala   
 

Literatura

Stran 1 / 1
Dokumenti od 1 do 10 (od skupaj 10)
Publikacija Članek
Naslovnica
Pravna praksa, 2018⁄39-40

Ravnanje EU, ki koristi evroskeptikom

dr. Igor Šoltes, 12.10.2018

Evropska (gospodarska) skupnost (unija)

dr. Igor Šoltes, Pravna praksa, 39-40/2018Leta 2015 so številni novinarji in novinarska združenja od Evropskega parlamenta zahtevali dostop do dokumentov, ki se nanašajo na sredstva za delovanje poslancev. Parlament je zahtevo zavrnil, zato je skupina preiskovalnih novinarjev od Sodišča EU zahtevala, naj preuči zakonitost zavrnitve. "Evropski parlament podatkov ni dolžan razkriti", je po treh letih odločilo Sodišče EU v težko pričakovani sodbi, objavljeni konec septembra, ker naj bi razkritje podatkov poseglo v varstvo zasebnosti posameznika. "Tožniki niso pokazali, zakaj bi bil javni dostop do teh osebnih podatkov nujen, da se zagotovi primeren nadzor nad izdatki, ki jih imajo evropski poslanci, da izvršujejo svoj mandat, še posebej, da bi se popravilo zatrjevano nezadostnost obstoječih mehanizmov za revizijo teh izdatkov", je zapisano v obrazložitvi.
Naslovnica
Pravna praksa, 2015⁄1

Misija "neodvisnost"

dr. Igor Šoltes, 8.1.2015

PRORAČUN

dr. Igor Šoltes, Pravna praksa, 1/2015Pred nekaj leti sem v pogovoru z uglednim notranjepolitičnim novinarjem naletel na zelo zanimivo tezo ob vprašanju, kako zagotavljati popolno politično neodvisnost funkcionarjev in zaposlenih v t. i. neodvisnih državnih organih. Odgovor je navidezno preprost, saj je v primeru Računskega sodišča formalnopravno neodvisnost zagotovljena tako, da je funkcija člana Računskega sodišča med drugim nezdružljiva s funkcijami v organih političnih strank, pa tudi s funkcijami ali kakršnokoli drugačno vključenostjo v delo drugih državnih organov in organov lokalnih skupnosti. A sogovornik je poudaril tezo, da je posameznik politično povsem neodvisen le, če ni ne član ne simpatizer nobene od političnih strank, in še več, če nikdar ne izvršuje aktivne volilne pravice. Udeležiti se bodisi državnih, lokalnih ali katerihkoli drugih volitev in obkrožiti katerokoli od številk pred nazivom politične stranke, pomeni "opredeliti se", implikacija take opredelitve pa že kaže na potencialni vpliv, ki ga lahko ima zasebno politično prepričanje posameznika na odločevalske funkcije in funkcije izvajanja revizij.
Naslovnica
Pravna praksa, 2013⁄20

Za varovanje javnih financ je treba imeti ustrezne pristojnosti

dr. Igor Šoltes, 23.5.2013

PRORAČUN

dr. Igor Šoltes, Pravna praksa, 20/2013Devet let prizadevanj in želja po delovanju pravne države, po višji javnofinančni kulturi in po večjem razumevanju politike in politikov o pravi vlogi in pomenu neodvisnih nadzornih institucij, kot je Računsko sodišče Republike Slovenije. Devet let namreč traja mandat predsednika Računskega sodišča, ki se v mojem primeru konča 31. maja 2013. Ali so se prizadevanja in želje uresničile?
Naslovnica
Pravna praksa, 2012⁄36

Brez spremljanja učinkov zakonov do negotovosti in zmede

dr. Igor Šoltes, 20.9.2012

Pravoznanstvo

dr. Igor Šoltes, Pravna praksa, 36/2012Računsko sodišče Republike Slovenije je pet let po prvem izdalo drugo revizijsko poročilo o oceni stanja na področju priprav in izvajanja analiz učinkov predlaganih predpisov (ang. Regulatory Impact Assessment - RIA). Pomemben učinek, ki smo ga želeli doseči z obema revizijama, je vplivati na način razmišljanja o regulaciji v državni upravi in tudi širše v javni upravi, ne nazadnje tudi v javnosti, ter povečati ozaveščenost pripravljavcev, predlagateljev in vseh drugih, vključenih v postopek sprejemanja in izvajanja predpisov.
Naslovnica
Pravna praksa, 2008⁄22

Proračunsko pravo

dr. Igor Šoltes, 5.6.2008

Kultura in umetnost

dr. Igor Šoltes, dr. Igor Šoltes, Pravna praksa, 22/2008Od izida knjige Proračunsko pravo - priprava, izvrševanje in nadzor državnega proračuna in proračunov lokalnih skupnosti avtorjev Milana M. Cvikla in dr. Etelke Korpič Horvat (GV Založba, Ljubljana, 2007, 376 strani) je res že minilo nekaj časa, pa vendar je morda prav zato pravi čas, da opozorimo n...
Naslovnica
Pravna praksa, 2003⁄35

Kljub zakonu še nejasno, kaj je informacija javnega značaja

Igor Šoltes, 16.10.2003

Javno obveščanje

Igor Šoltes, Pravna praksa, 35/2003Dostop do informacij javnega značaja je del širše zastavljene in izoblikovane ustavne pravice do svobodnega izražanja. In v tem kontekstu je Slovenija s sprejetjem zakona o dostopu do informacij javnega značaja, ki je začel veljati ob koncu letošnjega marca, dodala zgolj dodaten kamenček k mozaiku v...
Naslovnica
Pravna praksa, 2002⁄6

Ravnanje naročnika z eno (pravilno) ponudbo

Igor Šoltes, 14.2.2002

Obligacije

Igor Šoltes, Pravna praksa, 6/2002Urad za javna naročila je prejel zaprosilo za mnenje naročnika, ki je javno naročilo za izbiro izvajalca za izgradnjo deponije oblikoval v tri sklope. Za dva sklopa je naročnik prejel po eno pravilno ponudbo, za en sklop pa ni prejel nobene pravilne ponudbe. Naročnik želi oddati javno naročilo po po...
Naslovnica
Pravna praksa, 2001⁄15

Obveščanje ponudnikov o oddaji javnega naročila

Igor Šoltes, 10.5.2001

Proračun

Igor Šoltes, Pravna praksa, 15/2001Namen pričujočega prispevka je opozoriti na bistvene novosti Zakona o javnih naročilih (Ur. l. RS, št. 39/00, v nadaljevanju ZJN-1) v delu, ki opredeljujejo obličnost obveščanja ponudnikov o naročnikovih odločitvah o izbiri najugodnejšega ponudnika. ZJN/97: sklep o izbiri najugodnejšega ponudnika...
Naslovnica
Pravna praksa, 1999⁄29

Zakon o reviziji postopkov javnega naročanja

Igor Šoltes, 14.10.1999

Proračun

Igor Šoltes, Pravna praksa, 29/1999Državni zbor Republike Slovenije je sprejel zakon o reviziji postopkov javnega naročanja (Ur. l. RS, št. 78/99 ZRPJN)(*1), ki pomeni pomemben korak k vzpostavitvi uskladitve zakonodaje na področju javnih naročil s smernicami Evropske unije.
Naslovnica
Pravna praksa, 1998⁄10

O reviziji postopkov oddaje javnih naročil

Igor Šoltes, 28.5.1998

Proračun

Igor Šoltes, Pravna praksa, 10/1998Zakon o javnih naročilih, (Ur. l. RS št. 24/97; v nadaljevanju ZJN) je v naši pravni ureditvi prvi v zakonsko normo povzdignjen pravni akt, ki ureja področje oddaje javnih naročil.
<<  Prejšnja | Stran: 1 | Naslednja  >>

Očisti

Publikacije

Pravna praksa(10)

Leto objave

2018(1) 2015(1) 2013(1) 2012(1)
2008(1) 2003(1) 2002(1) 2001(1)
1999(1) 1998(1)

Področja

2. PRAVNA PODROČJA 3. JAVNE FINANCE 7. NEGOSPODARSKE DEJAVNOSTI 10. MEDNARODNO PRAVO 11. PRAVNOZNANSTVO

Avtorji

< Vsi
ABCĆČDĐEFGHIJKLMNOPQRSŠ TUVWXYZŽ
< Prva črka priimka: Š

 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov