O podjetju O reviji Kontakt Napotki za pripravo prispevkov English
  Arhiv člankov Arhiv člankov | Letna kazala   
 

Literatura

Stran 1 / 1
Dokumenti od 1 do 5 (od skupaj 5)
Publikacija Članek
Naslovnica
Pravna praksa, 2019⁄12

Vidiki varstva potrošnikov pri urejanju vplivnostnega marketinga v Sloveniji

Dženeta Schitton, 21.3.2019

TRGOVINA

Dženeta Schitton, Pravna praksa, 12/2019Evropska zakonodaja in zakonodaje držav članic so se v preteklih desetletjih postopoma razvijale in sledile razvoju komunikacijskih tehnologij in v zadnjem času tudi množičnih spletnih storitev in družbenih omrežij. Tako so v obstoječo zakonodajo že bili vpeljani instituti, prilagojeni dejstvu, da je splet prevzel velik delež komunikacije med posamezniki in podjetji z javnostjo. V prejšnjih prispevkih smo obravnavali vplivnostni marketing, kot ga trenutno ureja Nemčija, ter pravni okvir, ki ga je nedavno postavila Evropska unija. Na tej podlagi lahko analiziramo dejansko stanje v Sloveniji.
Naslovnica
Pravna praksa, 2019⁄9-10

Evropska direktiva o avdiovizualnih storitvah in podlage za ureditev vplivnostnega marketinga

Dženeta Schitton, 7.3.2019

JAVNO OBVEŠČANJE

Dženeta Schitton, Pravna praksa, 9-10/2019Pri analiziranju obstoječega stanja v Sloveniji, ki pravno še ne ureja vplivnostnega marketinga, ne moremo mimo Evropske direktive o avdiovizualnih storitvah (Direktiva), ki je bila nedavno dopolnjena in aktualizirana ravno zaradi prilagoditve sodobnemu "razširjanju novic" na spletu (ang. broadcasting).
Naslovnica
Pravna praksa, 2018⁄48

Prikrito oglaševanje vplivnežev - primer Nemčije

Dženeta Schitton, 13.12.2018

TRGOVINA

Dženeta Schitton, Pravna praksa, 48/2018V prejšnjih dveh prispevkih sem obravnavala vplivnostni marketing, ki je nastal kot posledica razvoja družbenih omrežij in vsesplošne digitalizacije družbenih razmerij. Tako imenovani "vplivneži" lahko svoje zamisli, mnenja in priporočila brez kakršnekoli cenzure posredujejo velikemu številu sledilcev. Čim več sledilcev imajo, tem bolj so za podjetja zanimivi tudi kot sredstvo oglaševanja.
Naslovnica
Pravna praksa, 2018⁄26

Vplivnostni marketing - poslovna praksa z elementi kaznivih dejanj?

Dženeta Schitton, 5.7.2018

Kazniva dejanja in gospodarski prestopki

Dženeta Schitton, Pravna praksa, 26/2018Ko v enem stavku združimo besedi "kaznivo dejanje" in "Instagram", se nam za trenutek zdi to malo pretirano in neupravičeno, saj naj bi se na družbenih omrežjih zadrževali v prostem času in jih uporabljali za sprostitev, povezovanje s prijatelji ipd. Razen če ste ali želite postati vplivnež. Če v ozir vzamemo dejstvo, da je bila leta 2017 na podlagi sponzorskih pogodb vplivnežem izplačana približno ena milijarda dolarjev, do leta 2020 pa se pričakuje, da bo ta številka dosegla vrtoglavih od pet do deset milijard, postane potreba po bolj pozornem vpogledu v dejavnost kar logična.
Naslovnica
Pravna praksa, 2018⁄12-13

Pravna vprašanja, povezana z vplivnostnim marketingom

Dženeta Schitton, 29.3.2018

TRGOVINA

Dženeta Schitton, Pravna praksa, 12-13/2018Pravna razprava o temah, povezanih s t. i. influencerji oziroma vplivneži, se začne pri pravnih prazninah, ki so jih ustvarile spremembe na področju spleta na globalni ravni. Dejansko gre za novo vejo marketinga, ki postaja vse bolj priljubljena in tudi bolj učinkovita od klasičnih marketinških orodij. Kako opredeliti novo dejavnost, da bo njena ureditev postala skladen del obstoječe pravne ureditve, in kako spremeniti obstoječo zakonodajo, da bo zmožna odgovoriti na vse sodobne izzive, ki nam jih prinaša razvoj na tem področju, je trenutno zelo aktualno vprašanje.
<<  Prejšnja | Stran: 1 | Naslednja  >>

Očisti

Publikacije

Pravna praksa(5)

Leto objave

2019(2) 2018(3)

Področja

2. PRAVNA PODROČJA 5. GOSPODARSKE DEJAVNOSTI 7. NEGOSPODARSKE DEJAVNOSTI

Avtorji

< Vsi
ABCĆČDĐEFGHIJKLMNOPQRS ŠTUVWXYZŽ
< Prva črka priimka: S

 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov