O podjetju O reviji Kontakt Napotki za pripravo prispevkov English
  Arhiv člankov Arhiv člankov | Letna kazala   
 

Literatura

Stran 1 / 1
Dokumenti od 1 do 2 (od skupaj 2)
Publikacija Članek
Naslovnica
Pravna praksa, 2011⁄10

Ali institut stvarne napake omogoča ugodnejše pravno varstvo kot institut obvezne garancije?

Boštjan Pintar, 17.3.2011

Obligacije

Boštjan Pintar, Pravna praksa, 10/2011Potrošnik je pogosto v dilemi, ali naj uporabi institut garancije ali stvarne napake. Na prvi pogled je uveljavljanje instituta stvarne napake zanj ugodnejše. V širšem pogledu, zlasti glede popravila, zagotavljanja priklopnih in nadomestnih delov, pa zagotovo ne. Tako ima institut (obvezne) garancije, če želimo stvar popraviti, prednost pred stvarno napako.
Naslovnica
Pravna praksa, 2011⁄1

Potrošnik in garancija za brezhibno delovanje stvari

Boštjan Pintar, 13.1.2011

Obligacije, TRGOVINA

Boštjan Pintar, Pravna praksa, 1/2011univ. dipl. pravnik, študent podiplomskega študija na PF Univerze v Ljubljani Z nakupom stvari pričakujemo, da bo stvar delovala brezhibno. Pogosto se namreč zgodi, da je sprva vse v najlepšem redu, pozneje pa se pojavijo napake v delovanju. Takrat začnemo mrzlično isk
<<  Prejšnja | Stran: 1 | Naslednja  >>

Očisti

Publikacije

Pravna praksa(2)

Leto objave

2011(2)

Področja

2. PRAVNA PODROČJA 5. GOSPODARSKE DEJAVNOSTI

Avtorji

< Vsi
ABCĆČDĐEFGHIJKLMNOP QRSŠTUVWXYZŽ
< Prva črka priimka: P

 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov