O podjetju O reviji Kontakt Napotki za pripravo prispevkov English
  Arhiv člankov Arhiv člankov | Letna kazala   
 

Literatura

Stran 1 / 1
Dokumenti od 1 do 3 (od skupaj 3)
Publikacija Članek
Naslovnica
Pravna praksa, 2017⁄49-50

.com in kripto žvenket

Primož Cencelj, 21.12.2017

ELEKTRONSKO TRGOVANJE IN POSLOVANJE, Evropska (gospodarska) skupnost (unija)

Primož Cencelj, Pravna praksa, 49-50/2017Evforija in želja po bogastvu sta kot virus, ki se hitro širi. Težko je ostati povsem imun. Sam sem se s finančnimi trgi spoznal že v gimnaziji, ko sem bil priča prvemu poku balona, imenovanega ".com". V finančno panogo sem vstopil v zadnjih vzdihljajih nepremičninskega balona v Ameriki in balkanskega balona v Sloveniji. Marsikdo se spomni želje po kupovanju točk in delnic, usmerjenih na Balkan. A glede na svojo izkušnjo, odzive številnih jeznih in razočaranih vlagateljev ter njihovo zagrenjenost in obžalovanje, ko so se vrednosti drastično znižale, sporočam, da se situacija lahko kaj hitro spremeni. Vera v zlato tele je lahko včasih tako močna, da lahko marsikdo izgubi razsodnost.
Naslovnica
Pravna praksa, 2017⁄49-50

Izvorno oglaševanje med dobrimi poslovnimi običaji in zakonodajo: EU, ZDA in Slovenija

Peter Erjavec, 21.12.2017

TRGOVINA

Peter Erjavec, Pravna praksa, 49-50/2017Izvorno oglaševanje oziroma native advertising je dandanes ena najuspešnejših tržnih tehnik pri doseganju ciljnih skupin potrošnikov. Pojavlja se tako v tiskanih kot elektronskih medijih, računalniških aplikacijah ipd. Tehnika uspešno opušča standardne oglaševalske komponente (prepoznaven oglaševalski nagovor, avdiovizualna vpadljivost, pretiravanje) ter oglasne enote pojavnostno in vsebinsko približuje neoglaševalskemu okolju, v katerem se nahaja; ali drugače rečeno - kameleonsko posnema obliko in funkcijo svojega nosilca in se predstavlja kot njegova naravna vsebina. Pri tem obstaja visoka stopnja verjetnosti, da bo zaradi tovrstnega načina oglaševanja prišlo do izkrivljenega ekonomskega obnašanja na potrošniški strani, saj potrošniki ne bodo sposobni spregledati resnične (pristranske) narave ogledovanih oglasnih enot. Članek obravnava problematiko netransparentnega izvornega oglaševanja v okviru sistemov zatiranja nelojalne konkurence v EU in ZDA, analizira stanje in pomen dobrih poslovnih običajev v obeh sistemih, končno pa se naveže tudi na ureditev v slovenskem pravno-gospodarskem prostoru in ponudi nekaj smernic za njeno izboljšavo.
Naslovnica
Pravna praksa, 2017⁄49-50

Prihodnost je zdaj!

dr. Matija Žgur, 21.12.2017

Ostalo, ELEKTRONSKO TRGOVANJE IN POSLOVANJE

dr. Matija Žgur, Pravna praksa, 49-50/2017"Siri, ali si robot?" Siri, inteligentna osebna pomočnica, integrirana v Applove mobilne naprave, filozofsko navdahnjenemu spraševalcu le redko poda neposredni "da ali ne" odgovor. Najpogosteje poudari, da o svojem eksistencialnem statusu raje ne bi razpravljala. Navkljub zavidljivi stopnji inteligentnosti in sposobnosti učenja deluje, da Siri na pomembna življenjska vprašanja ne najde pravih odgovorov. Vsaj za zdaj še ne.
<<  Prejšnja | Stran: 1 | Naslednja  >>

Očisti

Publikacije

< VsiPravna praksa 49-50

Leto objave

< Vsi 2017 December

Področja

< Vsi 5. GOSPODARSKE DEJAVNOSTI 5.6. TRGOVINA 5.7. ELEKTRONSKO TRGOVANJE IN POSLOVANJE

Avtorji

ABC ĆČDĐE FGHIJKLMNOPQRSŠTUVWXYZŽ

 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov