O podjetju O reviji Kontakt Napotki za pripravo prispevkov English
  Arhiv člankov Arhiv člankov | Letna kazala   
 

Literatura

Stran 1 / 1
Dokumenti od 1 do 10 (od skupaj 10)
Publikacija Članek
Naslovnica
Pravna praksa, 2012⁄24-25

Ali je računalniška aplikacija, ki podpira vlaganje elektronskih zemljiškoknjižnih predlogov, pravna norma?

Boris Fanin, 21.6.2012

Uprava, Zemljiška knjiga in zemljiški kataster

Boris Fanin, Pravna praksa, 24-25/2012Z uveljavitvijo novele Zakona o zemljiški knjigi (ZZK-1) in Pravilnika o zemljiški knjigi se od 1. maja 2011 zemljiškoknjižni predlogi vlagajo elektronsko. To podpira programska oprema informacijskega sistema informatizirane zemljiške knjige, ki jo upravlja Center za informatiko na Vrhovnem sodišču RS. Eden od modulov informacijske podpore je modul za vlaganje elektronskih zemljiškoknjižnih predlogov. V prispevku bom obravnaval podmodul iz podskupine eZK-opravil 03, št. 031, vpis oblikovanja etažne lastnine - posamezni deli so vpisani v kataster stavb. Modul dopušča dve vrsti predlogov za oblikovanje etažne lastnine, pri čemer zaradi slabe priprave modula v nadaljevanju opisani skupini etažnih lastnikov preprečuje vzpostavitev etažne lastnine.
Naslovnica
Pravna praksa, 2012⁄24-25

Ustavna sprememba glede oblikovanja vlade ne bo ničesar rešila

dr. Franc Grad, 21.6.2012

Splošni državni akti, simboli in prazniki

dr. Franc Grad, Pravna praksa, 24-25/2012To, da je naša ustavna ureditev oblikovanja vlade neustrezna, se ve že dolgo. Ta ureditev ima vgrajene resne sistemske napake, ki vnašajo motnje v razmerja med temeljnimi ustavnimi organi ter povzročajo znova in znova težave v praksi, saj se pri vsakem oblikovanju vlade pojavijo novi zapleti in odprejo nova vprašanja, ki se v primerni ureditvi sploh ne bi mogla pojaviti.
Naslovnica
Pravna praksa, 2012⁄24-25

So novi načrti zgolj drugačna embalaža?

Matej Tomažin, 21.6.2012

Vlada

Matej Tomažin, Pravna praksa, 24-25/2012Pred časom je Vlada predstavila nov koncept celovite ureditve upravljanja s kapitalskimi naložbami Republike Slovenije. Ker pa se je zbiranje pripomb končalo šele pred kratkim, še ne vemo, kakšna bo pravzaprav njegova končna podoba. Kljub temu pa je koncept dobro izhodišče, ki bi lahko slovenski državni sklad uvrstil ob bok največjim svetovnim državnim skladom.
Naslovnica
Pravna praksa, 2012⁄24-25

Za razkrivanje podrobnosti iz najožje osebne sfere otroka ni nobenega javnega interesa

Avtor ni naveden, 21.6.2012

Človekove pravice

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 24-25/2012št. 11.0-14/2012, 22. maj 2012 Varuh človekovih pravic je bil opozorjen na prispevek televizije Kanal A, ki se je nanašal na smrt posameznika, ki je bil brutalno pretepen na bencinskem servisu v Kočevju. V prispevku je bil prikazan tudi žrtvin mladoletni sin, ki je bil priča očetovega umora. Mla
Naslovnica
Pravna praksa, 2012⁄24-25

Vsebinski vidik upravljanja kapitalskih naložb RS

Til Rozman, 21.6.2012

Uprava

Til Rozman, Pravna praksa, 24-25/2012Ministrstvo za finance je 28. maja na svoji spletni strani objavilo Koncept celovite ureditve upravljanja s kapitalskimi naložbami Republike Slovenije, v katerem je predstavljena (verjetna) nova ureditev področja upravljanja kapitalskih naložb države. Ker Koncept podrobno razčlenjuje in pojasnjuje organizacijo upravljavske strukture, vsebino upravljanja pa prepušča poznejšim dokumentom, je namen tega prispevka razmišljati prav o slednjih - ad concretum o vsebini, ki naj jo (kakršnakoli že upravljavska struktura) zasleduje v praksi. Dokler ni konsenza o ciljih in interesih, ki naj jih država kot lastnica zasleduje, se vprašanje, za katerega se zdi, da je in bo (v političnem in medijskem prostoru) najpomembnejše, tj. katera pravnoorganizacijska oblika naj upravlja s kapitalskimi naložbami države, sploh ne postavlja, saj je prenagljeno. Navsezadnje tudi iz smernic Organizacije za gospodarsko sodelovanje in razvoj (OECD) za korporativno upravljanje družb v državni lasti izhaja, da mora vlada (pripraviti in objaviti lastniško politiko ter v njej med drugim) določiti splošne cilje lastništva, ki morajo biti, če naj se država pozicionira kot lastnica, jasno oblikovani ter razvrščeni po prednostnih nalogah.
Naslovnica
Pravna praksa, 2012⁄24-25

Dodelitev brezplačne pravne pomoči - pristojnost predsednika sodišča

Avtor ni naveden, 21.6.2012

Uprava, Sodišča

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 24-25/2012Odločba št. U-I-125/10, 31. maj 2012 (Ur. l. RS, št. 100/11 in 45/12) Tretji odstavek 2. člena ter četrti in peti odstavek 34. člena Zakona o brezplačni pravni pomoči niso v neskladju z Ustavo. Pristojnost predsednika sodišča, da na podlagi tretjega odsta
Naslovnica
Pravna praksa, 2012⁄23

Vacatio legis

Avtor ni naveden, 14.6.2012

Avtor ni naveden, Pravna praksa, 23/2012je (ali bo) mimo: Akti, ki začnejo veljati v naslednjih desetih dneh: 1. Direktiva 2012/13/EU Evropskega parlamenta in Sveta z dne 22. maja 2012 o pravici do obveščenosti v kazenskem postopku (UL L 142) - veljati začne 21. junija. 2. Uredba o trajnostnih merilih za biogoriva in emisi
Naslovnica
Pravna praksa, 2012⁄23

Za strokovno utemeljene spremembe referenduma in Državnega sveta

Matija Žgur, 14.6.2012

Državni zbor in državni svet

Matija Žgur, Pravna praksa, 23/2012Dne 6. junija je na PF Univerze v Ljubljani Društvo za ustavno pravo organiziralo okroglo mizo, na kateri so priznani ustavnopravni strokovnjaki predstavili stališča o aktualnih predlogih za spremembo Ustave na področju zakonodajnega referenduma in Državnega sveta.
Naslovnica
Pravna praksa, 2012⁄23

Petrovič in Uroševič

Hinko Jenull, 14.6.2012

Uprava

Hinko Jenull, Pravna praksa, 23/2012Dne 30. maja 2012 je Vlada s policijskima sindikatoma podpisala sporazum, ki mu je sledil umik referendumske pobude k Zakonu za uravnoteženje javnih financ, kar je omogočilo njegovo takojšno objavo in uveljavitev. Minister za delo Andrej Vizjak je ob podpisu sporazuma dejal, da so dosegli dober dogovor, sindikalist Petrovič pa, da je sporazum dober toliko, kot bo dober v praksi. Z izjavama, ki ne odražata le pogleda obeh strani na končni rezultat, ampak tudi stopnjo medsebojnega zaupanja, je bila zgodba o varčevalnih ukrepih formalno končana. Lahko bi jo pozabili kot številne druge, ki se v nekaj dneh iz zgodovinskih dosežkov spremenijo v gradivo za arhive. Če je tako veljalo za dejanja in osebe iz obdobja izgradnje samostojne države, ne more biti drugače, ko gre za njeno precej manj slavno razgradnjo.
Naslovnica
Pravna praksa, 2012⁄22

Državni svet ni ostanek preteklosti, temveč zametek prihodnosti

dr. Ciril Ribičič, 7.6.2012

Državni zbor in državni svet

dr. Ciril Ribičič, Pravna praksa, 22/2012Politične elite so pripravljene podpreti tiste predloge ustavnih sprememb, ki jim olajšajo vladanje, ne pa tudi razvojno naravnanih sprememb v korist prebivalcev. Kot ponazoritev slednjega lahko navedem zavrnitev sprememb, ki bi omogočile Ustavnemu sodišču razvojno razlago Ustave na področju varstva človekovih pravic. Kot najskrajnejši primer poenostavitev v korist strankarskih vrhov pa lahko navedem podporo ukinitvi Državnega sveta.
<<  Prejšnja | Stran: 1 | Naslednja  >>

Očisti

Publikacije

Pravna praksa(10)

Leto objave

< Vsi 2012 Junij

Področja

< Vsi 1. DRŽAVNA UREDITEV REPUBLIKE SLOVENIJE 1.1. USTAVNA UREDITEV 1.2. ORGANI REPUBLIKE SLOVENIJE

Avtorji

ABCĆČDĐEF G HIJ KLMNOPQR SŠT UVWXYZŽ

 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov