O podjetju O reviji Kontakt Napotki za pripravo prispevkov English
 

Pravila spletne prodaje ekološko pridelanih proizvodov

Pravna praksa

Predogled besedila

 

 

 

Na trgu ekoloških proizvodov v Uniji se je leta 2015 skupaj "obrnilo" več kot 27 milijard evrov. To pomeni, da je vsak državljan Unije v tem letu za tovrstne proizvode porabil okoli 53 evrov. Kar nikakor ni malo, saj ta segment obsega že več kot dvoodstotni delež celotnega trga hrane in pijače v državah (še) osemindvajseterice. Za to področje že dolgo ni gluho tudi pravo Unije, saj se za (posredno) spodbujanje varstva okolja, dobrobiti živali, zdravja ljudi ter razvoja podeželja že od leta 1991 sprejema zakonodaja na področju ekološke pridelave, ki od izvajalcev zahteva, da se podredijo visoko razvitemu nadzornemu sistemu. Tu igra bistveno vlogo uredba o ekološki pridelavi in označevanju ekoloških proizvodov, ki v 27. členu članicam nalaga, da za tovrstno pridelavo vzpostavijo nadzorni sistem. Zgolj izjemoma pa se lahko na podlagi drugega odstavka 28. člena iz tega nadzora izvzamejo določene vrste trgovcev na drobno, ki svoje ekološke proizvode prodajajo kupcem "neposredno". Vprašanje pa je, ali tovrstna izjema velja tudi za spletno prodajo na drobno.


 

Celoten dokument je dostopen z veljavnim uporabniškim statusom.

Dostop do vsebin portala je mogoč:

> s sklenitvijo naročništva

 

 
 
Uporabniško ime:
Geslo:
 
   
  > Ste pozabili geslo?


 
 
 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov