O podjetju O reviji Kontakt Napotki za pripravo prispevkov English
 

Garancija in odgovornost za stvarne napake

Pravna praksa

Predogled besedila

 

 

 

Potrošnik je kupil zapestno uro, katere kazalci so se nekaj dni po nakupu ustavili. Uro je odnesel k prodajalcu, mu napako opisal in izrazil željo, da mu uro zamenja z enako, novo, brezhibno delujočo. Prodajalec pa mu je sporočil, da bo pokvarjeno uro najprej poskušal popraviti. • Katere pravice ima potrošnik, čigar kupljena stvar je ob nakupu videti brezhibna, kasneje pa ne deluje tako, kot bi morala?


 

Celoten dokument je dostopen z veljavnim uporabniškim statusom.

Dostop do vsebin portala je mogoč:

> s sklenitvijo naročništva

 

 
 
Uporabniško ime:
Geslo:
 
   
  > Ste pozabili geslo?


 
 
 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov