O podjetju O reviji Kontakt Napotki za pripravo prispevkov English
 

Konec agresivnih prodajnih praks?

Pravna praksa

Predogled besedila

 

 

 

Tržne zakonitosti so neizprosne. Če izdelka, ki ga tržiš, ne prodaš, produkta kot ekonomske kategorije preprosto - nimaš. Imaš le stroške izdelave, vzdrževanja in hrambe. Zato je toliko pomembneje, da kar izdelaš, čim uspešneje unovčiš. Vendar pa ti lahko pri metodah prodaje potrošnikom, ki presežejo prag primernih (poštenih) praks, kaj kmalu stopi na prste pravo EU. Sodišče Evropske unije (Sodišče) je namreč v luči določb Direktive o nepoštenih poslovnih praksah (Direktiva) kot nedovoljene opredelilo vse tiste agresivne prakse trženja, ki potrošnikom dajejo napačen vtis, da so že dobili nagrado, čeprav bodo morali za njeno dokončno pridobitev nositi določene stroške. Še več, take poslovne prakse so prepovedane tudi, če so ti stroški minimalni ali zanemarljivi v primerjavi z vrednostjo obljubljene nagrade, in to celo v primeru, ko prodajalec s tako prakso sploh ne pridobi nobene dejanske koristi.


 

Celoten dokument je dostopen z veljavnim uporabniškim statusom.

Dostop do vsebin portala je mogoč:

> s sklenitvijo naročništva

 

 
 
Uporabniško ime:
Geslo:
 
   
  > Ste pozabili geslo?


 
 
 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov