O podjetju O reviji Kontakt Napotki za pripravo prispevkov English
 

Ločevanje zasebne in poslovne e-pošte

Pravna praksa

Predogled besedila

 

 

 

Z namenom, da bi bila delodajalcu vsa poslovna elektronska komunikacija zaposlenih vedno dosegljiva - še zlasti v primerih napovedane in nenapovedane odsotnosti delavcev, upokojitve ali prenehanja delovnega razmerja - nameravajo v družbi sprejeti nov pravilnik o vodenju poslovne elektronske korespondence. V pravilniku bi tako določili, da je vsak zaposleni odgovoren, da bo svojo e-pošto glede na vsebino v svojem "inboxu" razdelil na zasebno in poslovno pošto. Družba bi na način avtomatskega arhiviranja zagotovila, da se arhivira zgolj pošta s poslovno vsebino, ne pa tudi z zasebno. Ali bo smel nato delodajalec po takem razporejanju e-pošte vpogledovati v poslovno e-pošto delavcev ne le v času njihove odsotnosti, temveč tudi tedaj, ko je delavec na delu?


 

Celoten dokument je dostopen z veljavnim uporabniškim statusom.

Dostop do vsebin portala je mogoč:

> s sklenitvijo naročništva

 

 
 
Uporabniško ime:
Geslo:
 
   
  > Ste pozabili geslo?


 
 
 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov