O podjetju O reviji Kontakt Napotki za pripravo prispevkov English
 

Beseda, logotip ali oboje kot blagovna znamka?

Pravna praksa

Predogled besedila

 

 

 

V praksi zaznavamo čedalje več vprašanj s področja strategije zaščite in izvrševanja pravic intelektualne lastnine, tudi s področja registracije znamk. Blagovna ali storitvena znamka je pravica intelektualne lastnine, ki je za številna podjetja najpomembnejša in je njihov pomemben in prepoznaven atribut pri nastopanju na trgu. Zavedanje o pomenu zavarovanja pravic intelektualne lastnine se na slovenskem trgu krepi zaradi ozaveščanja o pomenu tega področja ter porasta podjetništva in inovativnosti, predvsem med zagonskimi podjetji. Podjetja si zamislijo ime (firmo) ter celotno grafično podobo, pod katero nameravajo graditi svojo prisotnost in imidž na ciljnih trgih. Že v zagonski fazi podjetja se postavi vprašanje, kako ustrezno zaščititi svojo podobo, in prav v tej fazi ni prostora za napake, saj je za zavarovanje pravic intelektualne lastnine po vstopu na večje trge nemalokrat že prepozno.


 

Celoten dokument je dostopen z veljavnim uporabniškim statusom.

Dostop do vsebin portala je mogoč:

> s sklenitvijo naročništva

 

 
 
Uporabniško ime:
Geslo:
 
   
  > Ste pozabili geslo?


 
 
 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov