O podjetju O reviji Kontakt Napotki za pripravo prispevkov English
 

Izvorno oglaševanje med dobrimi poslovnimi običaji in zakonodajo: EU, ZDA in Slovenija

Pravna praksa

Predogled besedila

 

 

 

Izvorno oglaševanje oziroma native advertising je dandanes ena najuspešnejših tržnih tehnik pri doseganju ciljnih skupin potrošnikov. Pojavlja se tako v tiskanih kot elektronskih medijih, računalniških aplikacijah ipd. Tehnika uspešno opušča standardne oglaševalske komponente (prepoznaven oglaševalski nagovor, avdiovizualna vpadljivost, pretiravanje) ter oglasne enote pojavnostno in vsebinsko približuje neoglaševalskemu okolju, v katerem se nahaja; ali drugače rečeno - kameleonsko posnema obliko in funkcijo svojega nosilca in se predstavlja kot njegova naravna vsebina. Pri tem obstaja visoka stopnja verjetnosti, da bo zaradi tovrstnega načina oglaševanja prišlo do izkrivljenega ekonomskega obnašanja na potrošniški strani, saj potrošniki ne bodo sposobni spregledati resnične (pristranske) narave ogledovanih oglasnih enot. Članek obravnava problematiko netransparentnega izvornega oglaševanja v okviru sistemov zatiranja nelojalne konkurence v EU in ZDA, analizira stanje in pomen dobrih poslovnih običajev v obeh sistemih, končno pa se naveže tudi na ureditev v slovenskem pravno-gospodarskem prostoru in ponudi nekaj smernic za njeno izboljšavo.


 

Celoten dokument je dostopen z veljavnim uporabniškim statusom.

Dostop do vsebin portala je mogoč:

> s sklenitvijo naročništva

 

 
 
Uporabniško ime:
Geslo:
 
   
  > Ste pozabili geslo?


 
 
 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov